از شبکه های اجتماعیفیسبوک

حکم رجم ( سنگسار ) را بنام مسلمان انکار نکنید

دراین روزها در فضای مجازی از بعضی افراد می بینم که حکم رجم ( سنگسار ) را برای زن زناکار و شوهر دار و مرد زن دار و زنا کار ، انکار میکنند .
بنده بصورت کلی دارم مینویسم ، نوشته ام مربوط به زمانۀ خاصی نیست تابعضی ها برداشت نکنند که بنده دارم از سنگسار شدن زنی در این روزها ، دفاع و یا رد میکنم .

برایم جالب است که بعضی از افراد به اصطلاح عالم نیز آمده و با صراحت و وقاحت تمام میگویند رجم در اسلام نیست و یا میگویند احادیثی که دراین مورد آمده است صحیح نیست .

بنده میگویم : حکم رجم نه تنها که در احادیث صحیح ثابت شده است بلکه در قرآن نیز حکم رجم وجود دارد .

پس شما که جواب برای این موضوع ندارید بهتر است دست از کفر گوئی برداشته و دوستان بین المللی تان را خوشحال نکنید ! امر را به اهلش بسپارید تا دوستان تان جواب دندان شکن ، علمی و مستدل بشنوند .

اگر مسلمان این حکم را کند او را توجیه به قرآن وسنت صحیح رسول الله میکنم تا از گمراهی در آید .
اگر یهودی و نصرانی شبهه میاندازد ، بنده حاضرم آیات فراوانی از تورات و انجیل را برایش نشان دهم که به صراحت حکم رجم ( سنگسار ) در آنها دیده میشود .

خودتان را بی دین نکنید ! و گول شعارهای فریبندۀ شیاطین را نخورید !


 

البته در اخیر میخواهم خاطرنشان سازم که اجرای حکم رجم شرایطی دارد که بدون آن شروط اجراء نمیگردد .
مثلاً : اینکه حکومت باید این حکم را اجراء نماید ، ملت چنین حقی را ندارند . و نیز اینکه باید چهارنفرعادل با چشم سرشان شاهد زنابوده باشند ( و اینکه چگونه دیده باشند بحث های طولانی دارد ) و یا اینکه خودشان اقرار کرده باشند که مرتکب زنا شده اند و اینکه …

منبع: فیسبوک عبدالرحمن فاتح

نمایش بیشتر

المفلحون

عزیزان گرانقدر: لطفاً این سلسله ی مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید