امراض ساری در جامعهجامعهسحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

سحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

بخش اول

نوت: مطالعه، فهم و دانستن این مضمون، برای هر مسلمان، بی نهایت مهم ، ضروری و واجب است. با فهم کافی در مورد سحر و جنیات، مسلمان میتواند، وسایل زندگی سالم و عاری از گناه را برای خودش و خانواده اش فراهم سازد.
با فهم درستِ عالم جنیات و شیاطین، مسلمان بر معانی عمیق آیات قرآن کریم و احادیث مبارک پی برده، ارتباط مستقیم عبادات را بشیوه ی درست آن با دوری از منکرات، درک میکند.
در نوشتاراین مضمون شب ها بیدار نشسته ام تا دشمن نامرئی و ناقابل دید را بگونه ای برای خواننده معرفی کنم، گویا اهریمن را در مقابلش تجسم کرده، حرکت بعدی اش را مانند بازی شطرنج، محاسبه میکند.
هر مسلمانی در مورد عالَمِ جنیات و شیاطین بداند، به نحو احسن بر عباداتش پابندی نموده، از گناهان فرار میکند.
اکثریت، در اینمورد معلوماتی ندارند، و همین است که کمر گناه را محکم بسته اند و بر منکرات چسپیده اند.
مصمم تا تمام بخش های این مضمون را بدون وقفه، و متواتر نشر کنم، تا خواننده بخش ها را پهلوی هم گذاشته، بافهم عمیق در مورد عالمِ سحر و جنیات، در تقویه ی ایمان و تزکیه ی نفس خویش، تا دیر نشده است، بپردازد.
و اینجا، بنام خالق انس و جن آغاز میکنیم:
بالاخره، به قبیح ترین مرضِ ساری در جامعه خوش آمدید؛ مرضی که ایمان را به آتش میکشاند، و زنان، مردان، و جوانانی را که به آن مبادرت میورزند، از دائره ی اسلام خارج میکند.
قبل از اینکه در شرح موضوع بی نهایت مهم، سحر، جادو و جنیات بپردازیم یک موضوع را بایستی خدمت خواننده ی محترم عرض کنم، و آن اینکه:
الله سبحانه و تعالی از بین تمام مخلوقاتش انسان را برای کرامت برگزید و استعدادهای مختلفی را در فطرتش نهاد که مهم ترینشان عقل و بصیرت است و بدین سبب انسان را مکلف نمود تا با عقل و بصیرتش عظمت و جلال و مشاعر ذات یکتایش را درک نماید، اما مسلم است که انسان به عقل تنها نمیتواند تمام قوانین و کلیات را دریابد، لذا دین و کتابهای آسمانی را نازل فرمود تا برای بدستآوردن حقایق عقل را یاری کند، خداوند میفرماید:
﴿نُّورٌ عَلَىٰ نُورٖۚ يَهۡدِي ٱللَّهُ لِنُورِهِۦ مَن يَشَآءُ﴾ [النور ۳۵].
و میفرماید:
﴿وَمَن لَّمۡ يَجۡعَلِ ٱللَّهُ لَهُۥ نُورٗا فَمَا لَهُۥ مِن نُّورٍ﴾ [النور ۴۰].
لیکن انسان تا جایی میتوانند از عقل استفاده نماید که مخالف با نقل (قرآن و احادیث صحیحیه) نباشد، اگر در بعضی مسائل بظاهر عقل با نقل مخالف بود نقل در مقابل عقل پذیرفته میشود، زیرا عقل از درک همه مطالب عاجز است.
البته بعضی به عقل شان زیاد اعتماد نموده تا جایی که آیات و روایات صحیحه را در مقابل عقل رها میکنند.
جادو نیز یکی از آن مواردی است که به ظاهر بعضی عقول آن را انکار میکند، در حالی که الله سبحانه و تعالی آن را به عنوان آزمایش و یا عقوبت بعضی بندگان بوجود آورده و از زمانهای قدیم ثابت شده، و قبل از اسلام و نیز بعد از اسلام همچنان در بین ملل مختلف جهان باقی است.
مشکل اینجاست که بعضی افرادِ شیاد، خود را به لباس روحانیت درآورده و با ادعای طریقت با مکرهای متفاوت و حیله های مختلف مسلمانان مخلص را میفریبند، اموالشان را غارت، عقایدشان را فاسد و دینداری شان را تباه میکنند.
بنابراین، بر هر مسلمانی لازم است که با انواع و اقسام مختلف جادو آشنایی کامل داشته باشد تا طعمه شیادان مکار نگردد.
آری عزیزان و سروران!
این مرض، یکی از خطرناک ترین امراض شیطانی است که در هر خانه و کاشانه ای تار و پودش لانه کند، زندگی ها را تباه و برباد داده، باعث کدورت ها، طلاق ها، قتل ها و حتی شیوع امراض، میشود؛ و در این جای شکی نیست که همه ی این بدبختی ها و مصیبت ها توسط انسانها، بالای انسانها با استفاده از قدرتِ جنیاتِ شریر(شیاطین) که همانا قدرت (نامرئی) بودن آنها است، پلان گذاری و،تطبیق میشود.
جنیات، همانند انسانها، خوب و بد، مسلمان و کافر، گبر و بت پرست، مؤمن و گنهکاردارد و به طبقات مختلف تقسیم شده اند که در بخش های بعدی به شرح مفصل آن، بر اساس قرآن و سنت میپردازیم.
جنیات شریر و بدکار، بنام شیاطین یاد میشوند، و آنها به اذن الله تعالی میتوانند از قدرت نا مرئی بودن شان سؤ استفاده کرده، در جسم انسانها نفوذ کنند و از هرآنچیزی که انسان تغذیه میکند، تغذیه و امرار حیات کنند، و برافکار، احوال، و روحیات انسانها تأثیر اندازند.
اسلام یعنی تسلیم شدن، و مطیع شدن در برابر فرمانها و دستورات الله سبحانه و تعالی است ، و کسی که اسلام را قبول داشته باشد و به آن عمل کند به او مسلمان میگویند.
دین اسلام به این علت به این اسم نامیده شده که هر کسی که آنرا قبول کند و وارد این دین شود در واقع تسلیم فرمانهای الله تعالی و پیامبرش صلی الله علیه و سلم شده است.
بدبختانه، بعضی امور شیطانی اکثراً میان زنان پیر و جوان، دختران، و  بعضی مردان بدبخت، در جامعهٔ ما رائج است که مغائر دستورات الهی و ارشادات نبوی است.
عدم موجودیت دولت مرکزی مسلمان و جامعهٔ ملوث به رشوت و دروغ، نداشتن علم و آگاهی، جهل نسبت به حقیقت اسلام و محاسن دینی، عدم توجه به قرآن کریم و کمبود مُربی هایی که دارای علم و توانایی بر شرح حقیقت اسلام باشند و بتوانند محاسن دین را بیان کنند و اهداف آن را توضیح دهند و خیری را که اسلام در دنیا و آخرت به دنبال دارد به صورت مشروح بیان کنند، همه دلایل رشد این اعمال شیطانی و ایجاد هرج و مرج در خانواده ها میشود.
جادو و سحر وجود دارد و حقیقت است، و حتی مسلمانِ معتقد به الله تعالی و قیامت نیز ممکن است جادو شود، چنانچه قرآن می‌فرماید:
« إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَی»[طه ۶۹].
 
کارهایی که جادوگران کرده اند، نیرنگ و جادو است و جادوگر هرکجا برود پیروز نخواهد شد.
و می‌فرماید:
« أَتقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَاءکُمْ أَسِحْرٌ هَذَا وَلاَ یُفْلِحُ السَّاحِرُونَ»[یونس ۷۷].
آیا به حق (معجزاتی) که به سوی شما آمده است، سحر می‌گوئید؟! آیا این معجزات جادو است؟! به هرحال جادوگران پیروز نخواهند شد.
و این آیات بیانگر این هستند که جادو، و جادوگری حقیقت دارند هرچند که راه آنها راه شیطان است.
سحر در لغت عبارت است از کار با ظرافت که سببش پوشیده باشد، و حقیق سحر بنا به تفسیر علامه موفق در کتاب الکافی:
عبارت است از جادوها و دود و دم‌ها و گره‌هایی که در قلب‌ها و بدن‌ها تأثیر می‌گذارد و باعث بیماری و قتل و ایجاد تفرقه بین مرد و زن می‌شود.
سحر عمل شیطانی و عبارت است از دود و دم‌ها و تعویذات شیطانی که در جسم مسحور تأثیر می‌گذارد، و اسباب قتل و یا بیماری را فراهم می‌سازد، و یا بین زوجین و دوستان تفرقه ایجاد می‌کند، و یا اطفال را به امراض مختلف با استفاده از نفوذ جنیات در داخل جسم آنها، و زندگی در بدن انسانها بشکل طفیلی، دجار میسازد (البته،به اذنِ الله سبحانه و تعالی)
این عمل کفر و ناپسند و مرض اجتماعی شنیعی است که ریشه‌کن ساختن و از بین‌بردنش واجب است، تا مسلمانان از شر آن راحت شوند.
کهانت، ادعاکردن علم غیب با استخدام جنیات است.
بیشتر آنچه در بین این امت پیدا می‌شود اخباری است که از اشیاء مفقود و غایب جنیات به دوستان خود (انسان‌ها) خبر می‌دهند و افراد جاهل آن را کشف و کرامت می‌پندارند، و بسیاری از مردم به این صورت فریب خورده و فکر می‌کنند کسی که چنین اخباری نقل می‌کند، ولی (دوست) خداست، در حالی که این افراد دوستان شیطان هستند.
و رفتن نزد چنین افرادی که ادعای کهانت دارند گناهان کبیره است، که حتی سرحد انسان را به شرک میکشاند.
یگانه چیزی که در مقابل سحر برای مداوای بیمار تأثیر گذاراست، قرآئت کلام الهی است، چجانچه الله تعالیمی فرماید:
«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآَنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ » [الأسرا ۸۲]
 
«و ما آیاتی از قرآن را فرو می فرستیم که مایهٔ بهبودی و رحمت مومنان است، ولی بر ستمگران جز زیان نمی افزاید »
ظاهر آیه این است که از قرآن آیاتی هست که خواندن آن سبب شفا و رحمت می باشد، علما گفته اند:
(مِنْ) برای بیان جنس است. یعنی جنس قرآن شفا و رحمت است، تردیدی نیست که آیاتی هست که بر این امر دلالت می کند که از آن برای شفا استفاده شود.
مطالعه ی بخش های بعدی این مضمون بی نهایت مهم و ضروری را از این صفحه فراموش نکنید.
عزیزان گرانقدر:
لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.
ادامه در صفحه بعدی

1 2 3 4برگهٔ بعدی
نمایش بیشتر

احمد جاوید عارفی

نویسنده: استاد احمد جاوید عارفی

‫11 دیدگاه ها

    1. برو باهش خوش باش شکر یادت نره ، همه دنبال این اند که کسی عاشقشون باشه و نیز خواسته هاش رو برآورده کنه من نمی دنم تو بهتر ازین چی می خوای

  1. من زنی ۳۰ ساله هستم کهاز کوچیکی طلسم داشتم ازدواج که کردم روزا یا شبایی که شوهرم نبود یه چیزایی میدیدم یه مدت دیگه تموم شد تا اینکه۸ سال بعد ینی پارسال دیگه هر روز که تنها بودم حالت بختک مدل به مدل رنگ به رنگ میدیدم تو خونه ام درویش اوردم خونه ام سحرو باطل کرد جاریم برا بدبختی من و بچه ام طلسم کرده بود که وسط کار دیدم از پشت موهامو میکشن درویشه به گدشته من رفت بازم طلسم داشتم یه ۵ ماهی خوب بودم الان بختک میاد ولی چیزی نمیبینم فقط قبلش خواب نزدیکی زیاد میبینم . دارم روانی میشم واقعا ادم به کسی چیزی نمیتونه بگه

    1. به حالت گرفتن جن دستات را هرچقدر ميتوني جمع كن بعد شروع كن تو مغزت آيت الكرسي را خواندن تا زبونت آزاد بشه و بعد بلندبلند بخون تا جن بميره يا فرار كنه اگه فرار كنه با تجربه اي كه داشته ديگه برنميگرده انشاالله. آموزش كامل https://www.youtube.com/watch?v=Zl1xjku1ca4&feature=youtu.

  2. سلام
    من این چند ساله ده سال یا حتی بیشتر بین پدر و مادرم دعواهای زیاد و شدیدی هست و اینکه من مریض شدم یه بار دست خواهرم شکست دست چپش بعد از اینکه درستش خوب شد دست چپ من شکست بعد از اینکه دستم خوب شد یه مریضی مفصلی گرفتم که دیگه حتی نتونستم راه برم بعد پدر مادرم رفتن پیش یکی که دقیقا نمیدونم کی گفت که منو چشم زدن بعد یک چیزی از دست میدی بعد بیماریت خوب میشه که گوشیم رو از دست دادم و حالا یک یا دو ساله یه چیزیایی میبینم و حس میکنم که انگار یکی نزدیکمه حالا نمیدونم شاید خیالاتم باشه و اینکه این چند وقته پدر مادرم دعوا میکنن و من فکر میکنم که طلسم شدن و مادرم هم همینو میگه و اینکه اگه راه درمانی یا باطل کردن طلسم دارید به من بگید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید