امراض ساری در جامعهجامعهسحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

امراضی که در اثر حضور جنیات در بدن انسانها، عاید حال آنها میشود

بخش دهم سحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

در بخش قبلی دانستیم که جن ها در روز قيامت، همانند انسانها محاسبه می شوند، ولی در آن روز آنها نمیتوانند ما را ببینند، اما انسانها میتوانند آنها را، درحالیکه محشورمیشوند ببینند.
مجاهد رحمه الله در مورد اين فرموده الله تعالي، وَلَقَدْ عَلِمَتْ الْجِنَّةُ إِنَّهُمْ لَمُحْضَرُونَ «جن ها بدانند كه به تأكيد احضار مي شوند» مي گويد:
يعنی برای حساب‌ و کتاب حاضر می‌شوند.﴿صحيح البخاری باب الجن و ثوابهم و عقابهم﴾
یگانه قدرتی که جنیات را در اذیت و ابتلای انسانها دست بالا داده است، قدرت نارئی بودن و خفا ماندن آنها از چشم انسانها است.
این هم به اذنِ الله سبحانه و تعالی و امتحان بندگانش است که ما را قدرت دید جنیات را ارزانی نکرده است.
جنیات، آزادانه  در اطراف و اکناف انسانها، در  خانه ها، تشناب ها و حمام ها، و حتی در بستر خواب مان، بدون اینکه توسط انسانها دیده شوند، عبور، مرور و امرار حیات دارند.
و حتی در بعضی انسانها بخاطر سحر، چشم بد، حسادت، و  نظر به بعضی دلایل دیگر، از قبیل ارتکاب گناهان، شنیدن و،علاقه،ی زیاد به موسیقی و رقص و پایکوبی، ترک قرائت قرآن، تنبلی در عبادات، بی سیرتی و بی حجابی، برهنگی، و بی حیائی خودِ انسانها، در بدن شان جابجا شده، با افکار، عقاید و حتی بر سیستم گوارشی و صحت شان اثرات وحشتناک جانبی را جامیگذارند.
در اینجا لازم میدانم تا به بعضی از امراضی که در اثر حضور جنیات در بدن انسانها، عاید حال آنها میشود اشاره کنم تا بزود ترین فرصت توبه کرده، برای تداوی شرعی اقدام نمائیم:

علائم داشتن موکل

اکثریت مشکلات صحی در زنان، و بعضی مشکلات روانی در مردان:

  • درد های بطنی،
  • درد های دوران حیض
  •  و دوام دوره ی حیض در زنان،
  •  ایجاد دانه های کوچک در رحم زنان ( Cyst )، که آهسته آهسته بزرگ شده باعث درد میشود.
  •   نازائی در زنان، و از بین رفتن نطفه در رحم.
  •   عقیم شدن مردان، کمر دردی شدید، بی میلی و بی علاقگی در معاشقه و همبستری با همسر.
  •   احتلام شدن مردان و جوانان (بدون اختیار) ، و حتی احتلام شدن مردان، هر شب ، پیهم،  بدون اینکه دلیلش را بدانند.
  •   احتلام شدن زنان در خواب،
  •   در زنان، احساس درد ، و پندیدگی در سینه ها و فرج، خون ریزی بدون دلیل ( علامتِ موجودیت جنِ عاشق، بنابر دلایل خاصی، در وجود زن است که در بخش های بعدی مفصلاً در مورد بحث خواهیم کرد)
  •  سردردی هائی مزمنی که ساینس معاصر و علم طبابت نتوانسته دلایل طبی آن را پیدا کند،
  •  درد های آنی در کتف (شانه)، دست ها، پاها و دیگر اعضای وجود،
  •  خفگان در خواب و یا sleep paralysis که مریض در خواب، بی حرکت شده، دست ها و پاهایش را حرکت داده نمیتواند، و از سخن زدن و تکلم باز میماند، و حتی آوازش خفه میشود (تسخیر مریض توسط جن)
  •  راه رفتن در خواب Sleep walking (موجودیت جن در جسم شخص)
  •  شکم دردی شدید، و نشستن در تشناب یا دستشوئی برای مدت طولانی.
  •  در زنان، ضعف کردن، افتادن و بیحال شدن ( دخول جن در بدن، تسخیر انسان، و مریض را بخواب واداشتن)
  •  تورم در مقعد، بواسیر، و آثار خون در اطراف مقعد.
  •  آتیزم در اطفال Autism که در اثر مس مادر در زمان حمل طفل و بعداً مس جنین توسط شیاطین، طفل را به آن مبتلأ ساخته، زندگی را بر الدین دشوار میسازد.
  •   گریه های طولانی در اطفال، خصوصاً در شب، حرکاتِ ناموزونِ دست ها و پا های طفل، و گرداندن سر به اینطرف و آنطرف، قی کردن، و حرکات ناموزون در مردمکِ چشم اطفال.
و نیز بقیه امراضی را که ذکرش مقال را به درازا میکشاند جنیاتِ شریر و طفیلی که در جسم انسانها زندگی میکنند، به اذنِ الله سبحانه و تعالی، باعث شده، یگانه راه نجات از این همه، بازگشت بسوی الله تعالی، توبه ی خالصانه، دوری از گناهان، و مراجعه به یک شخص پاک نفس برای رقیه ی شرعی است.
چون جن ها ما را می بينند و ما آن ها را نمی بينيم، پيامبر اکرم صلی الله علیه وسلم راه های بسياری را برای حفاظت از اذيت و آزار آن ها به ما آموخته است مانند:
  • – پناه بردن به الله سبحانه و تعالی از شيطان رانده شده(أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
  • – خواندن سوره ی فلق و ناس
  • – خواندن آیات استعاذه مانند استعاذه هايي كه در کلام الله سبحانه و تعالی وجود دارد:
  • وَقُلْ رَبِّ أَعُوذُ بِكَ مِنْ هَمَزَاتِ الشَّيَاطِينِ
    (و بگو پروردگارا از وسوسه‏ هاي شيطان‌ها به تو پناه مي‏برم )
  • وَأَعُوذُ بِكَ رَبِّ أَنْ يَحْضُرُون
    (و پروردگارا از اين‌كه [آن‌ها] به پيش من حاضر شوند به تو پناه مي‏برم)
  • – گفتن بسم الله قبل از داخل خانه شدن، غذا خوردن، آب نوشيدن و جماع كردن(نزديكی نمودن با همسر) مانع از ورود جن های شریر به خانه، همراهی او با انسان در غذا خوردن، آب نوشيدن و نزديكی‌اش با او و همسرش میشود.
  • – هم چنين گفتن بسم الله قبل از داخل شدن به تشناب ، دستشویی و حمام، و قبل از در آوردن لباس مانع از ديدن عورت انسان توسط جن های شریر و اذيت و آزار آنها می شود، چنانچه كه پيامبر اکرم صلی الله علیه وسلم مي فرمايد:
    سَتْرُ مَا بَيْنَ أَعْيُنِ الْجِنِّ وَعَوْرَاتِ بَنِي آدَمَ إِذَا دَخَلَ أَحَدُهُمْ الْخَلاءَ أَنْ يَقُولَ بِسْمِ اللَّهِ (رواه الترمذی ۵۵۱)
    «آن چه كه باعث مي شود جن ها نتوانند عورت انسان را ببينند اين است كه هرگاه يكی از شما داخل دستشويی شد بسم الله بگويد».
اما، مهمتر از همه، داشتن قوت ايمان و دِين نزد انسان مانع از اذيت جن ها می شود بلكه چه بسا اگر در مقابل هم قرار گيرند صاحب ايمان بر او نصرت می يابد همان گونه كه عبدالله بن مسعودا روايت مي كند كه گفت:
«مردی از ياران محمد (صلی الله علیه وسلم) با مردی از جنيان روبرو شد خواست او را به زمين زند و مرد انسی توانست اين كار را بكند.
مرد انسی به او گفت:
همانا من تو را ضعيف و ناچيز می بينم مثل اين كه بازوهای تو را مانند بازوهای سگ [ضعيف و لاغر] می بينم.
پس شما ای گروه جنيان يا تو در بين آن ها اين چنين [ناتوان] هستی.
مرد جنی گفت: قسم به خدا من در بين آن ها ضعيف و ناتوان نيستم. اما اگر برای بار دوم مرا به زمين زنی چيزی به تو ياد میدهم كه برايت سودمند باشد. گفت: بسيار خوب.
مرد جنی به او گفت: آية الكرسی را بخوان.
مرد انسی گفت: بسيار خوب. مرد جنی به او گفت: تو اين آيه را در خانه نمی خوانی جز اين كه شيطان چون باد از آن خارج می شود سپس تا صبح داخل نمی گردد». (رواه الدارمی ۳۲۴۷)(۱)
علت خارج شدن باد از جنیاتِ شریر ترس آنها از عظمت این آیات قرآن است. یعنی، به حدی ترس در قلب و افکار جنیات رخنه میکند، که تحمل برداشت آن را ندارند، و نا آگاهانه، و بدون کنترول، باد از آنها خارج میشود، و فرار میکنند، و اگر جائی برای فرار نداشته باشند، با تلاوت آیات مبارکه ی قرآن دست ها، پاها و بال های آنها آتش میگیرد، و معیوب و ناتوان میشوند.
این است تفوق انسانها بر شیاطین، که ذات پاک اقدسِ الله سبحانه و تعالی با شمشیرِ بُرّانِ قرآن، مسلمان را خلیفه ی زمین ساخته، با همین قرآن او را قدرتی اعطأ کرده که هیچ مخلوق دیگری، حتی جنیات با وصف آنکه فاصله های دوری را در کمترین وقت طی میکنند، تاب مقاومت با بنده ی مؤمن را ندارد.
اما، زمانی که مسلمان نماز و عباداتش را درست ادأ نمیکند، و به گناهان آغشته است، شیاطین به سادگی او و زندگی اورا تسخیر کرده، زندگی را براو دشوار میسازند.
همانطوری که گفته آمدیم، به كافرانِ جن، شياطين اطلاق میشود. الله سبحانه و تعالی در مورد ابليس لعين می فرمايد:
إِلَّا إِبْلِيسَ كَانَ مِنَ الْجِنِّ فَفَسَقَ عَنْ أَمْرِ رَبِّهِ (كهف ۵۰)
﴿جز ابليس كه از جن بود و از فرمان پروردگارش سرپيچي كرد﴾.
زمانی که ملائک به امر الله سبحانه و تعالی بر زمین هجوم آوردند، جنیات را که خلیفه ی زمین بودند بخاطر فساد، قتل، و هزاران فتنه ی دیگر ، نابود کردند، ولی، ابلیس را که یک طفلی بیش نبود، به امر الله سبحانه و تعالی، با خود به عالم بالا بردند، که داستان آن در تفاسیر معتبر همچون طبری، ابن کثیر، و در تاریخ طبری و بقیه کتب تفسیر بتفصیل آمده است.
بسياری از اهل علم معتقدند كه ابلیس، پدر تمام جن ها می باشد؛ او ابتدای جن، بعد از اینکه بقیه جنیات در زمین نابود شدند،  و جنیات دیگری که بعد از آنکه به زمین رانده شد، فرزندان او می‌باشند.
اين گفته از ابن عباس، مجاهد ، قتاده، حسن بصری  و ديگران نقل شده است.(تفسير الطبري (۱/۵۰۷)، الدر المنثور (۵/۴۰۲)
اين دلايل واضح و آشكار نشان می دهد كه شيطان دارای فرزندانی است و جن‌ها، فرزندان او هستند اما اين امر چگونه ممكن است؟
در جواب باید گفت که:
این همه از انسانها پوشیده است، ما به آن علم نداريم و از جمله اموری است كه ندانستن آن ضرری به ما نمی رساند و دانستن آن نيز سودی به حال ما ندارد.
  • آيا ابليس داراي اختيار است؟ و براي چه بر گمراه كردن مردم حريص مي باشد؟
  •  بعد از تفكر بسيار در باره ی شيطان، هنگامی كه او می داند كه سرانجامش جهنم است به چه منظور در انجام كارهای بد می كوشد؟
  •  شيطان انسان را وسوسه میكند تا كارهای بد انجام دهد اما چه كسی شيطان را برای انجام اين كارهای بد وسوسه ميكند؟
  •  آيا مگر نميداند كه به زودی جايگاهش آتش است؟
  •  آيا او از انسان تنفر دارد؟
  •  آيا او در انجام گناه و نيكی اختيار ندارد؟
موارد فوق را، ان شأ الله تعالی، در بخش بعدی خدمت شما عزیزان پیشکش خواهم کرد.
پس، با ما باشید و مطالعه ی بخش های بعدی را، سلسله وار از این صفحه فراموش نکنید!
عزیزان گرانقدر:
لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.

نمایش بیشتر

احمد جاوید عارفی

نویسنده: استاد احمد جاوید عارفی

‫174 دیدگاه ها

  1. با سلام و عرض ادب
    خوب بود میفرمودید که منبع و ماخذ شما برای این بیماریهایی که گفتید چیه از کجا معلوم جنیان این بیماریها را ایجاد میکنند؟
    آیا روایات گفتن؟
    2-فکر کنم جنیات غلط املائی باشه چون معمولان جنیان گفته میشه البته تو فارسی و عربی نمیدونم شاید تو لهجه پشتو اینطوری میگن
    3- خوب بود راههای خارج کردن جن از بدن جن زده را مینوشتید که همه بتونند استفاده کنند
    با تشکر فراوان از متن خوبتون و پاسخگویی تان

    1. برادر حسن من تمام بخش ها را مطالعه کردم. این طریقه سنت نبوی ص برای خارج کردن جن ار وجود انسان جن زده است. من دقیق مطالعه کردم و شما نیز تمام بخش ها را دقیق و با تدبر مطالعه کنید چون بایکدیگر ارتباط دارد. جن کلمه عربی است و در زبان دری برای جمع آن جنیات میگویند و در فارسی جنات میگویند اشتباه املائی نیست، بلکه ایرانی ها سطح دانش پایینتری دارند و همه لغات را شکسته مینویسند. دوم اینکه در زبان دری شکسته نویسی نداریم و اصلیت زبان را حفظ کرده ایم.

      1. تویی که بین انسانها فرق میذاری و مگی ایرانی ها سطح دانش پایینتری دارند چطور انتظار داری فردای قیامت خدا ترو ببخشه چطور انتظار داری که مطالبتون رو با دقت بخونم و به حرف هات گوش بدم اول باید از شر ادمهایی مثل تو به خدا پناه برد بعد جن و شیطان چون انسانهایی مثل تو از جن ها بدترن.

          1. سلام من کابوس می بینم یک فشار روی مغز. می اره خیلی فشار قویه هست نمی دنم صدا وفرکانس توی گویش بود الان قطع رفتارم تغییر کرد اون توی خواب می اید

        1. کجا چنین کلمه ای گفته بود من که همین مقاله را سه بار خواندم چنین و بری ندیدم به اگر هم گفته راست گفته ایرانی ها از سطح علم پایین ترس بر خور دارند من خودم ایرانی هستم مشرک وبدعت های ایرانیان را میشناسم

          1. به این راحتی یک ملت را به شرک متهم می کنی پس جواب قابل قبولی برای ان دنیا اماده کن .

      2. من مادرم ی هفته الان رفته خواهرم دعای مهرومحبتشو باز کرد مامانم خوند روز بعدش مامانموبردن نمیدونم چکارکنم برش گردونن تروخدا منوراهنمایی کنین ازتون خواهش میکنم

        1. سلام من خودم موکلین رحمانی آسمونی قوی دارم ومیتونم کمکتون کنم برای دور کردن همزاد وشیاطین با دعاهای قرآنی وقدرت موکلم حتی بیماری های صعب العلاج رو هم معالجه میکنم شماره تماسم 09386685894

          1. تو بلا نسبتها غلط کردی،کافر حقه باز، تو برو برای خودت یه فکری کن،خدا زده تو سرت هنوز هم نفهمیده،برو توبه کن از خدا بی خبر، نفرین ولعنت خدا بر تو

          2. مرگ بر تو شیطان، شیاد، دروغگو، کلاهبردار، تف بر تو توفففف
            ایرانی بی شرف، تف بر ایرانی

          3. موکل رحمانی و اسمونی دست انسانها نیست یا تو داری مارو گول میزنی یا اون جنه تورو گول زده که موکل رحمانیه موکل رحمانی ینی جن رحمانی یا همون جن مسلمان جن مسلمان هم فقط با افراد خیلی صالح سر و کار داره و تازه هرچقدر هم صالح باشی نمیتونی اونا رو مجبور به درمان و یا کارای دیگه کنی مگه اینکه پیامبر باشی یا خدا تورو یاری کنه که اگه اینجوری باشه دیگه نیازی به تبلیغ نداری

        2. سلام علیکم حالاشایدمن این حرف روبزنم بعضی هابرداشت نادرست کنندولی جنیان امروزادمیان روبسیارازارمیدن بندخواهروبرادرزادم همین مشگل روداشتن ایران روگشتیم بی فایدبودتاشخصی بنام اقای بحرینی جن گیرروپیداکردیم به لطف خدادرمانشون کردحالااین شمارشه ضررنداره کسی مشگل دارزنگش بزنت عصرجواب ندادن پیام بهشون بدین خودشوپ میزنگن، 09211629204

        3. بهتر این هستش که روش های دور کردن جن رو بخونید اگر جن وشطانین رو ا,ز خونه بیرون کنید ممکنه مادرتون رو برگردونن

    2. لطفا هیچ قومی را با صفت بد جمع نبندید
      مثلا بگویید ایرانی ها سواد پایینتری دارند
      فقط به خاطر شاید یک نفر ایرانی که سوادش ممکن است در حال حاضر از همه بیشتر باشد مدیونش میشوید
      چه برسد به اینکه در هر قوم انسان‌های عالم زیاد هستند

      1. سلام خدمت شما،،، جزاک الله خیرا،،،براستی جاهل و نادان بودیم و خداوند مارو به لطف خودش هدایت کرد،،، مطالب بسیار آموزنده و دقیق بودند

    3. عقل شما هم معلومه چقدره روایت یعنی چی تویی که اعتقادت و ایمانتو از روایت میگیری تکلیفت معلومه. استفراغ عمر رو به جای سخن علی میدن به خوردت حداقل فقط نهج البلاغه بخون گمراه . اگه نفهمیدی منظورش چیه من میگم بهت منظورش همون جن هست . بیسواد به نظرت میشه با دو تا نوشته یاد گرفت که جن بیرون کرد؟؟؟؟؟ برو بخواب به یه مشت مثل خودت از دور انرجی بده

      1. من ۲۵ ساله اسیر جن هستم تمام زندگی منو بستن اونقدر تلاش کردم دیگه خسته شدم الان ۴۰ سالمه داغونم کردن بی شرفا من نمیدونم ازم چی میخوان
        خیلی دعا گرفتم اما نشد سرم کلاه گذاشتن این دعا نویسا هیچ کدوم به درد نمیخوردن هیچ کسی نتونست کاری کنه برام
        جن ها زندگیمو بستن کارم ازدواجم روابط عمومیم ووووو
        هر کاری میرم تا دقیقه نود خراب میشه ازدواج میخوام نمیشه
        کلا هیچی زندگیم زیر صفره ابروم رفت به صغیر و کبیر رو زدم نذر کردم از خدا کمک خواستم اصلا انگار نه انگار
        حس میکنم یه چیز سیاه تو وجودمه ببین ستون فقراتم یکی کمک کنه این جن لعنتی بره والا بدبخت شدم
        لطفا واتساپ بهم پیام بدید ۰۹۱۹۱۲۰۰۶۶۵
        پول نخوابید که هیچی ندارم اه در بساط ندارم این جن ها بدبختم کردن

    4. حسن جان چیزایی که گفته شده بود همشون درست بود من حدیث و روایت نمیدونم اما از وقتی توبه کردم خداوند به منم اجازه داد تا لشکری از لشکریان جن های مسلمان همراهم باشن تا به مردم کمک کنم و تمام اینها رو که اینا نوشتن تصدیق میکنم.

      1. حتی اگه یه بختک حقیر ماده که پست ترین خلقت خداس تو رو همراهیت کنه ای دیوانه
        برو این به روانپزشک بگو تا یه ده سالی بستری بشی 😂

        1. ببخشید اقای افغانی هستم شما چرا به ایران وادماش توهین میکنید اگر واقعا افغانی هستید بهتون حق می دم از ایران وادماش بدتون بیاد ولی حق ندارید مردمی که مشکل جدی دارند مسخره کنید حالا یه روزی هم این بلا ها به سر شما میاد

    5. من ۲۴دارم روی موضوع جن فکر می کن کابوس می دهم صداذقطع شد نگاه گیز کردم همچنان توی خواب می اید سردرذ دلشتم روی مغز قدرت بالا الان نمی دنم چه کنم پیش کی ببرم درست روان پزشک به طو ر عادی حل نمیشه

    6. کار ضمانتی و ۱۰۰درصدی خروج اجنه و شیاطین از بدن بیمار و …
      خراسان شمالی آشخانه ملاحسن موباسل۰۹۱۵۹۸۴۶۵۹۲

  2. با سلام
    کاش به زبان فارسی هم مطالب را در سایت قرار میدادید چون بعضی لغاتش برای ما ایرانی هاقابل فهم نیست احتمالا پشتو هست
    باتشکر

    1. برای من که قابل فهم بود من خودم ایرانی هستم
      توکه سواد نداری از دوره مقدماتی شروع کن. اول شبکه نور بعد وصال بعد کلمه من خودم همینطور شروع کردم الآن خودم یپا محدثم

  3. من ایرانی ام و مشکلی در خوندنش ندوشتم. همش عالی بود. این در حقیقت ما هستیم که نمیدونیم چی جوری بخونیم. ادبیات لسان پهلوی مال افغانهاست نه ایرونی ها. من که از این نوشتار خیلی لذت هم بردم و راستش حس پارسی کهن را در من بیدار کرد.

  4. با سلام
    1- راه خارج کردن و ترساندن جن از بدن خود یا دیگرام خصوصا جن عاشق چیست؟ با جزئیات و کامل لطفا شرح دهید
    2- آیا موقع خروج جن از بدن ممکن بدن آسیب ببینه؟و غیر از انگشت سبابه ازجاهایدیگه هم خارج میشن؟
    3- اینکه بعضی جن گیر ها میگویند رقیه که میخواهید بخونید بگید بااجازه فلانی یعنی اسم خود جنگیر را ببریم آیا لازم است اجازه ای بگیریم به این طریق یا اینها بازار گرمی و حقه برای جذب مرید است؟
    با تشکر فروان خداماو شما را هدایت وعاقبت به خیرکند

    1. وعلیکم السلام و رحمه الله و برکاته!

      تمام مراحل و راه های اخراج جن در بخش های بعدی مفصلاً شرح داده شده است.

      حین خروج آسیبی به بیمار یا مسروح نمیرسد و جن و یا شیطان میتواند از گوشها، چشمها، دهن، بینی، کتف دوطرف، دستها، پاها و سرِ مسحور خارج شود.

      مضوع اجازه و دیگر مسائل فقط اوهام و دروغین است و نباید بر این حرف ها باور کرد.

      هر کسی نفس پاکیزه دارد، مؤمن و متقی است، از ارتکاب گناهان خودش را بدور کرده است، و نماز هایش را در جماعت میخواند، میتواند رقیه کند.

      مسایل مرید و مرید بازی در اسلام نیست و این همه خرافاتی بیش نیست.

      اینها حرف های ملا های دجال و کلاه برداری است که برای بدست آوردن مشت پولی، دروغ هائی می سازند و می بافند.

      من امروز جلسه ی رقیه دارم و برادران و خواهران از ممالک مختلف اینجا می آیند،

      حتی افرادی از طریق سکایپ و وتس اپ اشتراک میکنند،

      هرکسی علاقه داشت، طریقه ی مسنون رقیه را عملاً فی سبیل الله برای شان پیشکش میکنم.

      در این جلسه ها شیاطین معمولاً از بدن خارج شده و با من صحبت نیز میکنند.

      الله تعالی تقوای الهی را نصیب همه کند، و مسلمانان را از خرافات، دروغ و کلاه برداری مصئون دارد.

      اللهم ربنا آمین یا رب العلمین.

      ا.ج.ع

      1. باسلام خدمت شما و عزیزان من مشکلی برام پیش آمده واحتمالا جن وارد بدنم شده و وقتی قران گوش میدم بی قرار ویک طرف نیمه سرم بدجور درد وفشار میاد قبل از این موضوع یک سنگ موکل دار بهم دادند ومن به اشتباه وگفته یک نفر شکستمش واین موضوع بعد از چندین ماه گذشت تا اینکه به مادرم آسیب رسید وبعدا من که صدمات زیادی خوردم تا حد مرگ دوبار من ودوبار مادرم الان هم توبه به جا آوردم ولی حس میکنم جن از بدنم خروج نکرده و الان در خانه مان هستند متاسفانه راهکارش رو بگید ممنون میشم یاحق تعالی درپناه حق باشید

          1. تو بلا نسبتها غلط کردی،کافر حقه باز، تو برو برای خودت یه فکری کن،خدا زده تو سرت هنوز هم نفهمیده،برو توبه کن از خدا بی خبر، نفرین ولعنت خدا بر تو

        1. ۰۹۳۸۶۷۷۵۹۷۰ سلام هیچی نمیخواد فقط به یاد خدا باش باش حرف بزن تا خدا نزدیک شود بعدش هیچ کس حریف تو با خدا نیستن قسم میخورم داداش ،،،،،ولی مال حرام نخور

        1. ۰۹۳۸۶۷۷۵۹۷۰ سلام هیچی نمیخواد فقط به یاد خدا باش باش حرف بزن تا خدا نزدیک شود بعدش هیچ کس حریف تو با خدا نیستن قسم میخورم داداش ،،،،،ولی مال حرام نخور

          1. سلام آقای عارفی خدا اجرتان دهد لطفا رقیه شرعیه اخراج همزاد و جن عاشق را برای من بفرستید تشکر

      2. تو میگی جن خرافاته باز میگی تو این جلسات با من صحبت میکنند چند چندی داداش خودت توهم میزنی نه دوست من جن هست خوبشم هست تاکسی کخ نریزه بهشون کارت نداره خیلی هم خوبه چون باعث دفع هم نیروی مثبت هم منفی

      3. با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر فراوان از شما
        بنده خانمی ۳۸ ساله هستم که چند مدته متاسفانه دچار صرع شدم.بدون اینکه سابقه ای از بچگی داشته باشم و یا مشکلی از این جهت برام پیش اومده باشه،به این مریضی مبتلا شدم.غش میکنم و از هوش میرم.
        افرادی که نزدیکم هستند میگن که توی اون زمان صدات تغییر کرده و وحشتناک شده….یه بارم بهم گفتن یه حرفایی رو با خودت میزدی بعدشم بی هوش شدی….
        هیچ چیزی توی ذهنم نمیمونه.انگار مغزم مال خودم نیست.
        درس میخوندم ،شاگرد خیلی خوبی بودم،مجبور شدم کنار بگذارم.انرژیم فوق العاده پایینه
        ازتون خواهش میکنم،به خاطر رضای خدا بهم کمک کنید

        1. خانم سلام.شما دچار هیچ مشکل روحی نیستید.اگر اول حرفهای مخنلف توی ذهن و به گوش شما میرسه و شما حرفهای غیر کنترل و اختیار میزنید و بعد از چند لحظه بیهوش میشید و بعد از بهوش امدن فراموش میکنید ک چی شده بود،من هم اینطوری بودم و الحمدالله با رعایت بعضی مسائل خوب شدم.

      4. سلام من خیلی مشکل دارم مطمئنم جن عاشق دارم اخه هر چی خواستگار دارم جور نمیشه حتی به خوابم میاد فقط یک بار چهره اش و دیدم گفت من نمیزارم ازدواج کنی روح و روانم به هم‌ریخته خانوادمون پر از مشکل هست شما را به بزرگی خداوند مهربان قسم میدم کمکم کنید چطور میتونم با شما ارتباط بگیرم

        1. و علیکم السلام و رحمة الله و برکاته. از طریق این لینک وتس اپ عضو شوید و با ادمین های خواهر و برادر سوال تان را مطرح سازید و برای شان بگوئید از کانال تیلگرام المفلحون سوال میکنید سوالتان را به استاد عارفی میرسانند، جواب تان را آنجا و اینجا دریابید.

          جزاکم الله خیرا.

          https://chat.whatsapp.com/LsvKOkCDkaCJSetxAV7cHJ

      5. تو بلا نسبتها غلط کردی،کافر حقه باز، تو برو برای خودت یه فکری کن،خدا زده تو سرت هنوز هم نفهمیده،برو توبه کن از خدا بی خبر، نفرین ولعنت خدا بر تو

      1. از مدیر سایت میخواهم ای کامنت را بر دارد و نظرات توهین آمیز را انتشار ندهد من چندین بار دیدم که نظرات حتی به خلفا و عقیده اهل سنت توهین شده در این سایت ولی شما نظر را حذف نفرمودید اما من سکوت کردم وبا خودم گفتم شاید اشتباهی شده اما این چندمین باره که من توهین میبینم فکر

      1. سلام دوست عزیز پدرم مریضی داره که دکترا تشخیص ندادن آدرس یه بادخوان در مشهد رو میخواستم اگه دارید با تشکر ۰۹۳۶۲۹۰۲۹۲۷

  5. با سلام
    1- اگر لینکی دارید در مورد رقیه برای خارج کردن جن از بدن خود و دیگران بهم بدید
    2- چه باید کرد که پس از خروج جن دیگه جن نتونه به بدن فرد جن زده برگرده؟
    3- چرا وقتی دیگران رقیه میخوانند (فیلمهایی که در اینترنت هست )برای فرد جن زده در ظرف یک و نیم ساعت جن خارج میشه اما خود فرد اگر خواست جن را از بدن خوش خارج کند باید گاهی دو ماه یا یکسال سوره بقره و دگیر رقیه ها را بخونه تا جن خارج بشه؟؟
    4- شما برای دیگران رقیه میخوانید چقدر طول میکشه جن خارج بشه یا کشته بشه؟
    با تشکر فراوان خدا عاقبت بخیر کند شما وما را

    1. وعلیکم السلام و رحمت الله
      این موضوع را تا اخیر دنبال کنید ، جواب سوالات شما در بخش های بعدی بیان گردید ه است

    2. من شکمم معدم انگار سنگ داخلشه نمیتونم حزم کنم ولی زنم پیشم نباشه معدم خوبه وسرحالم ولی زنم پیشمه مریض میشم ؟؟؟

  6. با سلام و عرض ادب
    منظور از عارض و تابعه دقیقا چیست
    منظور از مس جن چیست؟ ممنون میشم کامل و مفصل بیان کنید یا اصلا یک مطلب جداگانه در این موارد بنویسید

    باتشکر فراوان

  7. سلام علیکم و رحمت الله
    1- منظور از (پندیدگی در سینه ها) چیست دراین مقاله ، ما ایرانی هستیم معنی این پندیدگی را نمیفهمیم؟
    2- منظور از (علت خارج شدن باد از جنیاتِ شریر ) چیست ؟ اینجااشتباه نوشته شده یا ما اشتباه فهمیدیم یعنی باد ازبدن جن خارج میشه یا جن مثل باد فرارمیکند؟
    3- تعریف جن عارض و تابعه و مس جن را بفرمائیدممنون میشم
    خدا خیر بده به شما و همه مومنین و عاقبت به خیر کند همه را انشاء الله

    1. وعلیکم السلام و رحمه الله و برکاته!

      ۱- پندیدگی – ورم، بزرگ شدن.

      ۲- در جنیات همانند انسانها باد از مقعد شان خارج میشود.

      رسول کریم صلی الله علیه وسلم فرمودند، وقتی آذان گفته میشود، جنیات فرار میکنند، و از عقب شان باد خارج میشود.

      ۳- این سه جن عارض، تابعه و مس، وجهه علمی ندارد و در مضامین بنده از آن یادی نکرده ام.

      جنیات یا عاشق میشوند، یا باسحر داخل جسم مسحور میشوند؛ و یا در حالات غضب، شهوت، رنج بیش از حد، و ارتکاب گناه داخل جسم انسانها میشوند.

      بعضی آنها برای انتقام و دشمنی و بعضی شان برای هوس رانی وبرخی دیگری که بیمار و معیوب اند برای پیش برد زندگی طفیلی در جسم انسان داخل میشوند.

  8. سلام ببخشید من مبعضی ازاین مشکلات سحر و جن را دارم از بیخوابی تا خواب قبرستون و دیدن میت ها و …
    بهم گفتن سحر و طلسم و جادو واسه من انجام دادن! بعد اون طلسمها باعث شده همزاد ( جن) منو اذیت کنه! چون تمامی درها به روی من بسته بودش! کبودی دست و پا داشتم ازار و اذیت وحشتناک نیومدن خواستگار تا اینکه یه نفر به من گفتن که همزاد هست که منو اذیت میکنه ایشون اومدن همزاد و از من دور کنن ولی نتونستن! از اون روز به بعد احساس اذیت شدید از ناحیه کمر دارم! بیخوابی به سراغم میاد! مرتب ایه الکرسی حمد قدر میخونم ولی بعضی روزها این اذیت کمر به حدی میشه که اعصابمو متشنج میکنه! احساس میکنم یکی کمرمو فشار میده که پوست و گوشت و استخونم میخواد بشکافه!
    نماز مرتب میخونم دعا مرتب میخونم ولی خیلی اذیتم ! کمرم مور مور داره ! با توجه کردن به حرکات برادر کوچکترم هم حس میکنم از من به برادرم منتقل شده! اون با خودش حرف میزنه موهای خودشو میکنه!
    همیشه تو تنهایی خودش و صداهایی از خودش خارج میکنه! گفتن اجنه وارد خونمون شدن. من سوره ناس و فلق و میخونم ! موقع خواب قران بالای سرم میزارم ، حرز ابی دجاجه رو چندماه توی خونه نگه داشتم ولی هیچ فایده ای نداره به حدی این درد کمر اذیتم میکنه که امان منو بریده !
    حدود یکسال و نیم هست که درد کمر منو میکشه! درست از وقتی که پیش اون دعانویس رفتم بعضی وقتها میگم نکنه اون روح منو مریض کرده ولی باز پشیمون میشم چون قبل از اون خیلی حالات بد داشتم و خواب میدیدم ! الان بعضی وقتا حس میکنم یه گلوله اتیش داره بهم نزدیک میشه به حدی دمای بدنم داغ میشه که احساس میکنم دارم اتیش میگیرم به شدت عرق میکنم تو رو خدا بگید چکار کنم یه درمان قطعی
    میشه لطف واسه دفع این مشکل کمکم کنید؟! خسته شدم بخدا از این درد! اسفند دود میدم سوره جن و تو خونه میزارم نماز میخونیم دعا میخونیم ولی این درد منو ول نمیکنه.راه نجات چیه. چه کنم جنها از خونه بیرون برن .به ما نزدیک نشنشاید مصلحت نباشه این متن را عموم ببینند یه وقت اعتقادشون به قران کم میشه اگر خواستید حذف کنید و به ایمیل جواب بدید.
    با تشکر فراوان. با تشکر فراوان خدا خیر دنیا و اخرت به شما بده

    1. برای شما توصیه میکنم تا اولتر از همه ازاینکه نزد انسانهای کثیف رمال و مشرک رفتید توبه کنید.

      سپس عقیده ی تان را راسخ سازید.

      هرزمانی همه چیز را صرف از الله تعالی دانستید، به معالجه شما به اذن الله تعالی میپردازیم.

      نه رمال، نه ابی دجاجه، نه علی رضی الله عنه، نه امام زمان، و نه هم این و آن بداد شما میرسد.

      فقط الله تعالی.

      هر وقت عقیده ی تان راسخ شد، با ما تماس بگیرید، ان شأ الله، آن زمانیست که خود تان را دریافته اید و زندگی تان را مصداق آیه ی مبارک و اذا مرضت فهوا یشفین، رنگ داده اید.

      1. با سلام
        ولی ازاهل سنت روایات متعددی هست که جناب عمر رضی الله خود به قبر پیامبر صلی الله علیه وآله متوسل میشد و حاجت میگرفت و در قران فرزندان یعقوب از پدر خواستند تا برایشان دعا و استغفار کند اگر توسل بد است پس وقتی مریض میشویم نباید به دکتر برویم بلکه ازخدا خدابایدبخواهیم به داد ما برسد و این شرک است که از دکتر و دارو شفا بخواهیم. اگر شرک است چرا در مشهد امام رضا صلوات الله علیه حتی به یهودی و نصرانی و اهل سنت که به اومتوسل میشوند حاجت میدهد ؟؟چرا خدا اجازه چنین کاری به اومیدهد؟؟
        آیا سجده ای که ملائکه وشیطان مامور به ان شدند و انجامدادند ملائک شرک نبوده؟؟؟ اصلا چرا خدا این را خواست؟؟؟ اصلا جناب عارفی عزیزی شما عمری مشغول خارج کردن شیطان از جسم دیگران بودید ولی شیطان در فکر و اعتقادات شما لانه کرده همت کنید و آنرا هم خارج کنید با نور قران و عقل توصیه میکنم کتاب المراجعات و کتاب شبهای پیشاور را از اینترنت رایگان دانلود کرده و مطالعه کنید این هم چند لینک برای اثبات شرعی بودن توسل :

        اهل سنت اولین کسی را که منکر مشروعیت توسل شد را چه کسی معرفی کرده اند؟
        http://valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=11465

        توسل به قبر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله به نقل از مولوی محمد عمر سربازی
        http://valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=10346

        جواز توسل به اموات از دید جمهور علمای اهل سنت (1)
        http://valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=10305

        جواز توسل به اموات از دید جمهور علمای اهل سنت (2)
        http://valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=10306

        مشروعیت «توسل و استغاثه» از نگاه قرآن و علمای اهل سنت
        http://valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=11545

        توسل حضرت آدم علیه السلام به 5تن آل عبا در کتب اهل سنت
        http://valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=10302

        استدلال وهابی ها به آیه قرآن برای رد توسل
        http://valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=10091
        با تشکر فراوان خدا خیر دنیا و اخرت به ما و شما بده

        1. ابوجهل و ابولهب و همفکرانش نیز بخاطر همین واسطه جستن ‏مشرک خطاب می شدند!

          متاسفانه چون غالب ما از توحید حقیقی دور بوده ایم و سالیان سال در ‏شرک و خرافات بسر برده ایم، این نکته ی کلیدی را از ما مخفی داشته اند که ابوجهل و ابولهب ‏و تمام مردم آنزمان به “الله تعالی” ایمان و اعتقاد داشتند و هیچگاه گمان نمی کردند که آن ‏بتهای سنگی خدایشان باشد! چنانکه صراحتا قرآن می فرماید: ‏

          ‏« وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ اللَّهُ» (لقمان 25). ‏

          و هرگاه از آنان سؤال کنی: «چه کسی آسمانها و زمین را آفریده است؟» مسلّماً می‏گویند: ‏‏«اللّه».‏

          ‏«وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ خَلَقَهُنَّ الْعَزِیزُ الْعَلِیمُ» (زخرف 9).‏

          هر گاه از آنان بپرسی: «چه کسی آسمانها و زمین را آفریده است؟» مسلّماً می‏گویند: ‏‏«خداوند قادر و دانا آنها را آفریده است»!‏

          ‏« وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّن نَّزَّلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَحْیَا بِهِ الْأَرْضَ مِن بَعْدِ مَوْتِهَا لَیَقُولُنَّ اللَّهُ ». (عنکبوت ‏‏63).‏

          و اگر از آنان بپرسی: «چه کسی از آسمان آبی فرستاد و بوسیله آن زمین را پس از ‏مردنش زنده کرد؟ می‏گویند: «اللّه».‏

          بنابراین آنها به وجود الله متعال و خالق بودنش اعتقاد داشتند، اما چرا با اینکه به الله متعال و ‏اینکه او خالق آسمانها و زمین است اقرار می کردند و قرآن کریم نیز این مطلب را تایید می ‏کند، اما خدای متعال در قرآن به آنها مشرک می گفت؟ ‏

          پاسخ به این سوال در فهم موضوع کمک خواهد کرد.‏

          علت اینکه مشرک خطاب می شدند این بود چون می گفتند ما انسانهای بی لیاقت و کم ارزشی ‏نزد خدا هستیم و برای آنکه به خدا برسیم و دعایمان ارزشی داشته باشد باید اولیای الهی و ‏کسانی که قبل از ما فوت کرده اند و افراد صالحی بودند را بین خود و خدا واسطه و شفیع ‏بگردانیم، زیرا آنها انسانهای والا مقام و صاحب منزلتی نزد خدا هستند و اگر آنها را شفیع و ‏واسطه خود با خدا گردانیم ما را به خدا نزدیک می گرداند و دعا و خواسته ی ما اجابت می ‏شود! ‏

          لذا اگر به آنها می گفتید چرا شما آن بتها را عبادت می کنید؟ آنها در جواب می گفتند: « مَا ‏نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِیُقَرِّبُونَا إِلَی اللَّهِ زُلْفَی» (زمر 3). یعنی: ما اینها را نمی‏پرستیم مگر بخاطر اینکه ما ‏را به خداوند نزدیک کنند».‏

          و بعد ادامه داده و فلسفه کارشان را چنین توضیح می دادند: « وَیَقُولُونَ هَؤُلاء شُفَعَاؤُنَا عِندَ اللّهِ» ‏‏(یونس 18).

          می‏گویند: «اینها شفیعان ما نزد خدا هستند!».‏

          بنابراین آنها آمدند و – بجای رفتن بر سر قبر اولیای صالح قومشان که گاها قبر آنها مشخص ‏نبود – مجسمه ی آنها را ساختند تا بتوانند بهتر واسطه کردن خود را تجسیم نمایند، پس این بتها ‏تنها نمادی از وجود آن افراد صالحی بودند که قصد داشتند او را واسطه کنند، وگرنه آنقدر احمق ‏و ابله نبودند که بت سنگی یا چوبی را که خود با دستهای خویش ساخته بودند را خدا بدانند!‏

          این مسئله اساسی بود که پیامبر صلی الله علیه وسلم در مکه با آن مبارزه کرد و فرمود که باید ‏خدا را بدون این واسطه ها بخوانید، زیرا واسطه جستن بتها نوعی از پرستش آنها بشمار می ‏رود و پرستش نباید جز برای الله متعال باشد.‏

          پس تا زمانیکه ندانیم که فلسفه و علت اصلی مشرک خطاب کردن ابوجهل و امثال او چیست و ‏چه بود، نخواهیم توانست و درک آن سخت خواهد شد که چرا واسطه کردن موجب شرک است؟

          واسطه کردن یعنی آنکه ما بجای آنکه مستقیما از خداوند مقتدر چیزی را بخواهیم، افرادی را ‏نماینده و منشی و شفیع کرده و دعاهای خود را نزد او می بریم و از او التماس می کنیم که صدا ‏و خواسته ی ما را به خدا برسانند! درحالیکه اینکار در حقیقت عبادت کردن آنها است، زیرا دعا ‏خود عبادتی است که نباید برای غیر خدا صورت پذیرد و نباید جز از خدا التماس کرد، پس نباید ‏دعای خود را غیر از خدا از کس دیگری بخواهیم، و نباید یک درصد کوچک از دعا را برای ‏کسی اختصاص دهیم و تماما باید از خدا بخواهیم و از او التماس نمائیم، زیرا او توبه پذیر و ‏مهربان است و نیازی به منشی و واسطه و پارتی بازی ندارد!‏

          اگر امروزه به عملکرد بعضی از مردم نگاه کنیم، می بینیم که آنها نیز مانند همان مشرکان ‏زمان پیامبر صلی الله علیه وسلم عمل می کنند! آنها بجای ساختن بت اولیاء الله بر سر ‏قبرهایشان می روند تا بهتر تجسم کنند! و سپس از آنها می خواهند نزد خدا برایشان شفاعت ‏کنند و صدای آنها را به خدا برسانند؛ اگر به آنها بگوئید که چرا شما واسطه می کنید و چرا ‏غیر خدا را پرستش می کنید؟ آنها می گویند: ما آنها را پرستش نمی کنیم، فقط چون ما ‏انسانهای گناهکاری هستیم و این اولیاء نیز نزد خدا مکانت و احترام فراوانی دارند و اگر آنها ‏را واسطه نمائیم، خدای متعال نیز دعای ما را اجابت می کند! آیا این همان پاسخی نیست که ‏مشرکان می گفتند:‏

          ‏« مَا نَعْبُدُهُمْ إِلَّا لِیُقَرِّبُونَا إِلَی اللَّهِ زُلْفَی» (زمر 3).

          ما اینها را نمی‏پرستیم مگر بخاطر ‏اینکه ما را به خداوند نزدیک کنند».‏

          و بعد ادامه داده و فلسفه کارشان را چنین توضیح می دادند: « وَیَقُولُونَ هَؤُلاء شُفَعَاؤُنَا عِندَ اللّهِ» ‏‏(یونس 18). یعنی: می‏گویند: «اینها شفیعان ما نزد خدا هستند!».‏

          بنابراین کسی که قرآن را بخواند خواهد فهمید که چرا واسطه کردن شرک است؟ زیرا واسطه ‏کردن مستلزم اینست که ما دعای خود را نزد آنها ببریم درحالیکه دعا عبادت و وسیله ی ‏پرستیدن است و لذا نباید دعای خود را از غیر خدا بجوئیم وگرنه مرتکب پرستیدن غیر خدا و ‏یا شریک گردانیدن آن شخص واسطه شده با خدا خواهیم شد، یعنی آن شخص واسطه شده را در ‏دعا ( که یکی از انواع عبادات است و پیامبر صلی الله علیه وسلم می فرماید:

          « الدعا هو ‏العبادة»

          دعا عبادت است

          با خدا شریک کرده ایم و شریک ساختن دیگران در عبادت ‏شرک است.‏

          کسی که می گوید: “یا علی مدد” این سخن دعائی یعنی: ای علی مرا یاری بده! و این دعا کردن ‏و خواستن از اوست، درحالیکه می بایست مستقیما از خدا طلب یاری می جست، زیرا او هر ‏روز چند بار در نماز می گوید: «إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ» : «خداوند! تنها تو را می‏پرستیم؛ و ‏تنها از تو یاری می‏جوییم». و کسی که می گوید: “یا غوث مدد” این یعنی ای غوث گیلانی مرا ‏یاری ده! و این دعا کردن از غیر خدا است، و عبادت غیر خدا! زیرا دعا عبادت است و برای ‏همین است که قرآن کریم صراحتا می فرماید: ‏

          ‏« وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّهِ فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَدًا» (جن 18).‏

          یعنی: و اینکه مساجد از آن خداست، پس هیچ کس را همراه با خدا نخوانید!‏

          ‏« وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن یَدْعُو مِن دُونِ اللَّهِ مَن لَّا یَسْتَجِیبُ لَهُ إِلَی یَومِ الْقِیَامَةِ» (احقاف 5). ‏

          چه کسی گمراهتر است از آن کس که غیر خدا را می‏خواند که تا قیامت هم به او پاسخ ‏نمی‏گوید؟!‏

          ‏« وَلا تَدْعُ مِنْ دُونِ اللَّهِ مَا لا یَنْفَعُکَ وَلا یَضُرُّکَ فَإِنْ فَعَلْتَ فَإِنَّکَ إِذًا مِنَ الظَّالِمِینَ * وَإِنْ یَمْسَسْکَ اللَّهُ ‏بِضُرٍّ فَلا کَاشِفَ لَهُ إِلا هُوَ وَإِنْ یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلا رَادَّ لِفَضْلِهِ یُصِیبُ بِهِ مَنْ یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَهُوَ ‏الْغَفُورُ الرَّحِیمُ» [یونس:106-107]‏

          و به جای الله کسی یا چیزی را به فریاد مخوان که به تو نه سودی می رساند ونه ‏زیانی. اگر چنین کنی از ستم کاران ومشرکان خواهی شد. اگر الله تعالی به تو زیانی برساند، ‏هیچ کس جز او نمی تواند فضل و لطف او را از تو برگرداند. الله تعالی فضل و لطف خود را ‏شامل هر کس از بندگانش که بخواهد می کند و او دارای مغفرت و مهر فراوان است.‏

          ‏« وَالَّذِینَ تَدْعُونَ مِن دُونِهِ مَا یَمْلِکُونَ مِن قِطْمِیرٍ‎ * ‎إِن تَدْعُوهُمْ لَا یَسْمَعُوا دُعَاءَکُمْ وَلَوْ سَمِعُوا مَا ‏اسْتَجَابُوا لَکُمْ وَیَوْمَ الْقِیَامَةِ یَکْفُرُونَ بِشِرْکِکُمْ وَلَا یُنَبِّئُکَ مِثْلُ خَبِیرٍ» فاطر 13-14.‏

          و کسانی را که جز او می‏خوانید حتی به اندازه پوست نازک هسته خرما مالک نیستند!اگر ‏آنها را بخوانید صدای شما را نمی‏شنوند، و اگر بشنوند به شما پاسخ نمی‏گویند؛ و روز قیامت، ‏شرک شما را منکر می‏شوند، و هیچ کس مانند (خداوند آگاه و) خبیر تو را (از حقایق) با خبر ‏نمی‏سازد!‏‎ ‎در این آیه بصراحت آمده که: « وَیَوْمَ الْقِیَامَةِ یَکْفُرُونَ بِشِرْکِکُمْ : و روز قیامت، شرک شما را ‏منکر می‏شوند». یعنی خواندن غیر خدا را شرک نامیده است، زیرا خواندن غیر خدا یعنی بردن ‏دعا نزد او و یا در دعا کردن کسی را با خدا شریک کردن.‏

          بنابراین شرک تنها این نیست که ما معتقد باشیم که دو خدا و یا دو خالق وجود دارد! بلکه شرک ‏انواع مختلفی دارد، معمولا بیشتر مردم در این مسئله که خدا خالق تنهاست و کسی با او در ‏خلقت شریک نیست، مشکلی ندارند، اما مشکل آنها در اینست که – هرچند که به این مسئله که ‏او تنها خالق عالمیان است معترفند- اما بعضی از اولیاء الله را در بعضی از عبادتها با خدا ‏شریک می کنند، مثلا برای امام حسین نذر می کنند! درحالیکه نذر عبادت است و کسی که نذر ‏می کند در حقیقت عبادت می کند، ولی نباید عبادت جز برای خدا باشد، و یا کسی که طواف می ‏کند در حقیقت عبادت می کند و برای همین است که طواف خانه خدا عبادت کردن اوست، پس ‏اگر کسی به دور قبری طواف کند در حقیقت صاحب قبر را عبادت کرده است!‏

          پس باید بدانیم که مفهوم عبادت این نیست که تنها رو به قبله بایستیم و برای خدا رکوع و سجده ‏کنیم، بلکه این یکی از انواع عبادتها است و بزرگترین آنهاست، اما عبادتهای دیگری نیز داریم؛ ‏مثلا نذر کردن یا طواف کردن یا قربانی کردن یا دعا کردن، یا استغاثه و استعانه (به فریاد ‏خواستن) و یا توکل نمودن! کسی که بغیر خدا توکل کند، او را عبادت کرده است! و کسی که ‏از غیر خدا استغاثه کند و او را در وقت شدت و اضطراب بخواند، در حقیقت او را عبادت کرده ‏است. کسی که با صاحب قبری راز و نیاز می کند و می گوید: “ای امام! نزد خدا برایم شفاعت ‏کن و از او بخواه که مرا در امتحانات موفق گرداند” این راز و نیاز باید برای خدا باشد نه برای ‏کسی غیر از او، زیرا راز و نیاز عبادت است و عبادت جز برای خدا صحیح نیست.‏

          توصیه ی ما اینست که برای درک بیشتر این مطالب و اینکه چرا واسطه جستن و مدد خواهی ‏از غیر خدا شرک است، به مطالعه قرآن (خصوصا سوره های الزمر و یونس) بپردازند و ذهن ‏خود را از آنهمه مطالب نادرستی که از کودکی به خورد ما داده اند، پاک کنیم و دوباره عقیده ‏توحیدی را اینبار از قرآن بیاموزیم تا بدانیم که چگونه خرافیون و قبرپرستان ما را از حقیقت ‏توحید غافل کرده اند، و چنین به ما القاء شده که توحید یعنی اینکه معتقد باشیم تنها یک خدا ‏خالق عالمیان است! درحالیکه این امر برای مشرکان زمان پیامبر صلی الله علیه وسلم نیز مسلم ‏بود، چنانکه قرآن این مسئله را برای ما بیان می دارد: « وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السَّمَاوَاتِ ‏وَالْأَرْضَ لَیَقُولُنَّ اللَّهُ» (لقمان 25). ‏

          و هرگاه از آنان سؤال کنی: «چه کسی آسمانها و زمین را آفریده است؟» مسلّماً می‏گویند: ‏‏«اللّه».‏

          پس چرا به آنها مشرک می گفتند؟؟ پاسخ این سوال مهم را کشف کنید، و امیدواریم که ما در ‏این چند سطر مختصر توانسته باشیم اندکی اذهان شما را روشنتر کرده باشیم، هرچند که برای ‏فهم مناسب این مطلب نیاز به مطالعه کتابهای تخصصی تر است.‏

          اگر کسی بگوید:

          “خداوندا! به حرمت پیامبر مرا در امتحانات موفق بگردان”. این دعا ‏کردن شرک نیست، زیرا شخص دعاگو مستقیما از خدا طلب کرده، ولی به شخص پیامبر صلی ‏الله علیه وسلم توسل جسته است،

          یعنی این فرد دعا گو پیامبر صلی الله علیه وسلم را با خداوند ‏متعال در این دعا شریک نگردانیده است. اما خواندن چنین دعایی حرام است، زیرا این دعا ‏بدعتی در دین است که هیچگاه پیامبر صلی الله علیه وسلم به یارانش نفرمود که بعد از مرگ ‏من اینگونه دعا کنید! و یا در زمان حیات مبارکشان هیچگاه به یارانش نفرمود که در دعاهای ‏خود ، به ابراهیم علیه السلام توسل جوئید. بنابراین چون این طرز دعا کردن بدعتی در دین ‏اسلام است، انجام آن حرام است.‏

          اماکسی که بر سر قبر پیامبر صلی الله علیه وسلم حاضر شود و یا در منزل خود بگوید:

          “ای ‏رسول خدا! از تو می خواهم که نزد خدا برایم شفاعت کنی تا خداوند متعال مرا در امتحانات ‏موفق بگرداند”

          این شرک اکبر است و فرد دعا گو پیامبر صلی الله علیه وسلم را با خدای متعال ‏در این دعا شریک کرده است، و به اصطلاح واسطه قرار داده و همانطور که بطور مفصل ‏توضیح دادیم این عمل بمانند عمل مشرکان قدیم است که اولیای صالح قوم خود را واسطه می ‏کردند.‏

          بنابراین هر دو شیوه فوق در دعا کردن ممنوع است که البته یکی حرام و دیگری شرک است. و ‏شیوه درست اینست که مستقیما از خدا طلب کنیم و یا او را بوسیله ی اسماء و صفاتش بخوانیم، ‏چنانکه می فرماید: «وَلِلّهِ الأَسْمَاء الْحُسْنَی فَادْعُوهُ بِهَا» (اعراف 180).‏

          و برای خدا، نامهای نیک است؛ پس خدا را با آن (نامها) بخوانید.‏

          یعنی می توان گفت: “بارالها! ای خدایی که صاحب اراده و قدرت هستی، ای کسی که بر هر ‏چیز توانایی؛ مرا در این امتحانات موفق بگردان و آنرا برایم آسان کن” آمین.‏

          و هر دعایی که خواستیم می توانیم در منزل یا بازار یا کوچه یا هرجای دیگری، بدون آنکه ‏کسی را واسطه کنیم؛ مستقیما از خدای خود بخواهیم : “بارالها! تنها تو هستی که شفا دهنده ی ‏هر مرضی هستی، پس مرا شفاء بده”. این همان یکتاپرستی است، بشرطیکه دیگر عبادتها مانند ‏نذر و طواف و قربانی و استغاثه و مدد خواهی و بقیه را تنها و تنها برای خدای مقتدر قرار ‏دهیم و حتی سرسوزنی را برای غیر خدا اختصاص ندهیم.‏

          1. با سلام عذر خواهی میکنم بخش اول را وقتی فرستادم که جواب شما به مطلب بنده تو سایت نبود.
            بخش2
            شیعه، قران و اهل بیت صلوات الله علیهم را به اذن الله موثر میداند .همانطور که دارو را و پزشک را در درمان بیماری به اذن الله موثر میداند.
            خدا در قران میگه وابتغوا الیه الوسیله. منظور از وسیله اینجا اهل بیت و هر انسان مومن ومقرب میتواند باشد. همچنان که فرزندان یعقوب به جای اینکه خود توبه و استغفار کنند در قران آمده که به پدرشان گفتند: یا ابانا استغفر لنا انا کنا خاطئین. به جای اینکه مستقیم با خدا سخن بگویند از یک بشر خواستند او دعا کند و او را موثر دانستند و پدرشان هم قبول کرد.اگر شرک بود که پیامبر آنها را نهی میکرد. ما هم در توسل همین کار را میکنیم. هچنان که خلیفه دوم بر سر قبر پیامبر میرفت و به او متوسل میشد اگر توسل شرک است پس عمر خلیفه دوم ازبزرگان مشرکان است!! با این معیاری که دارید توسل حضرت آدم به پیامبر و اهلبیتش هم نعوذ بالله شرک است و حضرت آدم مشرک اینها که تو کتابهای خودتون هم هستند. نمیخواهید احادیث معتبر خودتون را قبول کنید؟؟ .واضح است لینکهایی که فرستادم را نخوندید شاید میترسید تفکر جدید و حقانیت مطالب شیعه جایگزین تفکرات وهابی شما شود. پرسیدم چرا خدا به شیطان وملائک امر کرد به ادم سجده کنند؟ ایا این سجد شرک بود یا نه؟ بهخودتون لطف کنید حداقل یکبار لینکهایی که فرستادم را بخونید تا بتونید حداقل بهش جوابی بدید اگر غلط هستند.نترسید کافر نمیشید بلکه خود یا عدهای را از شرک نجات خواهید داد و هدایت خواهید کرد.

      2. بخش 1
        با سلام
        پس چرا مطلبی که فرستادم را در سایت قرار نداید در مورد توسل ؟؟ اینقدر اهلسنت مذهبشون سست و بی پایه هست که با 4تا استدلال میشه راحت جعلی بودن آن را اثبات کرد. اگر جانشینی بعد از رسولخدا صلی الله علیه وآله باید از طریق شورا باشد پس چرا ابوبکر وصیت کرد بعد از او عمر جانشین شود چرا شورایی برای انتخاب جانشین تشکیل نشد؟؟ اگر قرار است با وصیت کردن جانشین انتخاب بشه پس چرا به صدها بار وصیتی که پیامبر درباره علی صلوات الله علیه کرد اعتنا نکردند که فرمود درباره علی: خلیفه من بعدی، انت به منزله هارون من موسی، انت وصیی و وارثی لحمک من لحمی و دمک من دمی و کلی عبارات دیگه که شیعه و سنی روایات کردند چرا ابابکر و عمر به اینها توجه نکردند؟؟ وقتی هم پیامبر کاغذ خواست تا وصیت کند عمر به او توهین کرد و گفت این مرد هزیان میگوید و نگذاشت!! کسی که به نماینده و پیامبر خدا توهین کنه شایسته رهبری هست؟ کسی کهچنین تهمتی به پیامبر میزند ایاسزای او جز اتش است اگر پیامبری هذیان بگوید دیگر به هیچ سخن او نمیشه اعتماد کرد چون هر سخنی رامیشه گفت شاید در حال هذیان گفته!!
        در صحیح بخاری روایت امده که ان الله یغضب لغضب فاطمه (سلام الله علیها) و… و 5 صفحه بعد بخاری روایت کرده که فاطمه از دنیا رفت درحالیکه از ابابکر و عمر نارحت بود و بر آنان خشم و غضب کرده بود!!!
        اما بخاری دیگه نمی نویسه علت این خشم چه بود چون او درسانسورکردن حقایق دست توانایی داشته. اما تاریخ اهل سنت را که بررسی کنیم می بینیم که ذکر شده عُمر هیزم آورد بر درخانه زهرا و اتش روشن کرد گفت خانه را با اهلش آتش میزنم به او گفتند فاطمه در این خانه است گفت و اگرچه او باشد!!! البته اهل سنت تا اینجا را روایت میکنند اما دیگه بقیه اتفاقات را نمیگویند که عمر درب خانه را آتش زد و با لگد به در کوبید و فاطمه که پشت در بود میخ در به پهلویش اصابت کرد و جنین 6 ماه او سقط شد و بعد در خانه قنفذ و مغیره به دستور عمر با شلاق و غلاف شمشیر اینقدر حضرت فاطمه را زدندکه دست مبارکش را از کمربندعلی صلوات الله علیه جدا کنند درحالیکه علی را بدون عمامه و با پای برهنه و دست بسته میخواستند ببرند تا با ابوبکر بیعت کند اما فاطمه با اینکه کتک میخورد شدیدا نمیگذاشت تا اینکه عمر شخصا خودش غلاف را گرفت و اینقدر بر زهرا مرضیه سلام الله زد که بی هوش شد فاطمه.درحالیکه مجروح بود وتازه چند دقیقه بیشتر نبود که فرزندش سقط شده بود. زنی که قبلا هم سیلی خورد بود از او و لگد به شکم باردار او زده بود عمر. علی را به مسجد بردند در راه یک یهودی او را دید گفت تو علی، قلعه گشای خیبر نیستی؟ گفت بله یهودی گفت چرا میگذاری با تو و همسرت چنین کنند و آرام هستی و دفاع نمیکنی؟ علی گفت: پیامبر مرا مامور به سکوت کرده از طرف خدا. یهودی همانجا ایمان اورد به اسلام وعلی گفتند به یهودی تو در خیبرایمان نیاوردی حالا چرا مومن شدی گفت حالا صبرو عظمت علی شجاع را که دیدم به حقانیت او پی بردم من قدرت و شجاعتاو را دیده بودم و حالا که ساکت است فهمیدم خدایی در کار است که به خاطراو بر خشم خود صبر میکند. علی را به مسجد بردند و گفتند بیعت کن در حالیکه عمر شمشیر بالای سر او گرفته بود و میگفت اگر بیعت نکنی تو را گردن میزنم علی دستانش را مشت کرده بود و باز نمیکرد برای بیعت به زور دستان ابوبکر را به مشتهای بسته علی مالیدند وگفتند علی بیعت کرد!!! در این حال فاطمه مجروح و مضروب سر رسید و ناله ای زد و گفت دست از پسرعم من بردارید والا سر خود را برهنه میکنم و بر شما نفرین خواهم کرد. سلمان فارسی علیه السلام قسم میخورد همین که فاطمه این کلام را گفت ستونهای مسجد از زمین کنده شد و بالا رفت طوری که یک نفر به راحتی از زیر ستون میتونست رد شود و زمین مدینه به زلزله افتاد!!!(چنین مقام منزلتی دارد که دعا نکرده خدا برایش مستجاب میکند!!) . علی چون این صحنه را دید گفت سلمان سریع خود را به فاطمه برسان و بگو مبادا نفرین کنی که اگر کنی جنبنده ای در زمین نخواهد ماند بگو فاطمه به خانه برگردد!!!(مامور به صبر بودند حتی از نفرین هم پرهیز کردند تا اسلام و مسلمانان خائن زنده بماند)… فاطمه را به خاک سپرد علی پنهانی بدون اینکه حاکمان جعلی بفهمند.
        عمر فردا امد گفت ابوبکر میخواهد بر بدن فاطمه نماز میت بخواند. جسد را بیاور. علی گفت اورا به خاک سپردم عمر گفت باید از قبر بیرون بیاورم او را تا بر او نماز بخواند و به قبرستان رفت .علی خود را به قبرستان رساند عمر میخواست قبرها را بشکافد تاقبر فاطمه را پیدا کند چنین گناه کبیره ای کند. علی به او رسید او را بلند کرد وبه زمین کوبید بر سینه اش نشست عمر از شدت ترس بر خود ادرار کرد
        (قابل توجه اینکه به روایت اهل سنت او در همه جنگها از مهلکه فرار میکرد و به شدت میترسید وحتی یک نفر راهم نکشت!!)گفت تا به حال مامور به صبر بودم ولی از الان آزادم. به خدا قسم اگر زمین و قبری را بشکافی زمین را از خون تو رنگین میسازم و از روی او بلند شد. عمر خوار و ذلیلانه ونجس بازگشت.
        شیعه و اهل سنت هم نقل کرده اند که پیامبر فرمود: اول شخصٍ یدخل الجنه فاطمه. یعنی مقام فاطمه از هر پیامبری حتی از پدر خود هم بالاتر است که زودتر از همه به بهشت میرود او اینقدر برای خدا عزیز است.
        حالا ببین کسی که سیلی به صورت فاطمه بزند، لگد به شکم او دربارداری بزند، درب خانه اش را بسوزاند و با زور به خانه اش که رسول خدا بدون اذن وارد نمیشد حمله کند!!! با تازیانه و غلاف او را کتک بزند جنین او را بکشد خدا چه عذابی برایش مهیا میکند وقتی محبوبترین خلق خدا را آزار دهد خدا بر او غضب کرده واودر ته اتش و جهنم خواهد بود. این همه فضایل که در مدح ابابکر و عمر و عثمان نقل شده تماما جعلی است و این مطلب به راحتی از راه عقلی و حدیثی و برتر از آن از را عقل قابل اثبات است میخواستند خود را هم تراز و همسان با امیرالمونین قرار دهند تا مردم به آنها هم توجه کنند پس حدیث جعل کردند. به راحتی یک نمونه آن این لینک است:

        مناظره امام جواد صلوات الله علیه با یحیی بن اکثم در مورد فضایل خلفا ( ابابکر و عمر )

        http://mobahele.blogsky.com/1395/11/13/post-46/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B8%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%B5%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%DB%8C%D8%AD%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%86-%D8%A7%DA%A9%D8%AB%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AE%D9%84%D9%81%D8%A7-%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%A8%DA%A9%D8%B1-%D9%88-%D8%B9%D9%85%D8%B1-

        1. با سلام و سپاس از باز دید تان از سایت المفلحون ، با معذرت که سوال های مربوطه به اختلاف مذاهب را به استاد عارفی دیگر راجع نمیکنیم چون اینجا موضوع سحر و جاد و است و نباید از اصل مطلب خارج شویم ، موضوع اختلاف مذاهب بحث جداگانه است لطف نموده به سایت های مثل شبکه جهانی کلمه و وصال حق مراجعه نموده و آنجا سوال های خویش را بپرسید ان شاءالله ایشان به همه سوال های شما پاسخ خواهند داد.
          https://www.youtube.com/channel/UCZxeVXevnh5yelsYfZN2m1g
          https://www.youtube.com/channel/UCrfSbVZC0KCny9SKb-Fj8Lg

          1. آفرین به شما مدیر گرامی سایت این سایت دینی اهل سنت است واگر شیعیان هم
            می بینند شبهات واختلا فات را نباید مطرح کنند در ضمن شما مدیر گرا می سایت نظراتی که شامل توهین به اهل سنت هستند حذف کنید من خودم چندین با چنین توهین نایب در سایت دیدم ولی سکوت کردم لطفاً به کامنت ها بیشتر توجه کنید ضمنا چنل شبکه جهانی کلمه را در یوتیوب سابسکرایب کنید تا شبهات پیش آمده بر طرف شود حتی چند مقاله جهت آشنایی کاربران با این شبکه ها بگذارید زیرا در ایران این شبکه ها با نام وهابی شناخته می شود و شما میتوانید با تایید این شبکه ها حمایت اهل سنت را از این شبکه ها نشان دهید

        2. سلام ببخشید شما اینجا غیرت حضرت علی رو زیر سوال نبردید که میگن علی شیر خدا بود اگه شیر خدا بود چطوری خلیفه دوم تونست اینکارو باهاش بکنه به نظرت تو الان داری توهین نمیکنی بهش با این خرافات و دروغات و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی .مگه عمر دامادشون نبود؟

          1. جالبه که امیرالمومنین یک جن را به جای فرزندش به عمر داد.بعد علی پهلوانان عرب را کشت.پس کسی یارای مقابله اش را نداشت.حالا حاکم وقت سرباز برداشته امده در خانه را اتش زده .فرض کن انجا شیر خدا عمر را می کشت جز به هرج و مرج در جامعه منجر نمی شد .و علی انجا صبر کرد.تا وقتی که فاطمه را به خاک سپرد و چند قبر انجا ساخت عمر می خواست نبش قبر کند.تا مثلا نماز میت بخواند.امیرالمومنین چنان خشمگین شد که رگهای گردنش برجسته گشت و فرمود اگر دست به قبری ببرید به خدا قسم کسی از شما زنده برنمی گردد.انگاه که خشم خیبر شکن را دیدند .پس برگشتند.

      3. سلام و خسته نباشید خدمت شما من حدود 16سال هست که خواب جن میبینم البته همیشه یا در حال فرار هستم چون دارند تعقیبم میکنن یا اینکه به صورت انرژی میبینمش البته فقط یک بار چهره اونی که تعیقیبم میکرد و دیدم و بهم گفت نمیگذارم هیچوقت ازدواج کنی تمام خواستگارهام بی دلیل میروند و دیگه نمیان تا قبل از تیرماه امسال فکر میکردم واسمون دعا گرفتن تا اینکه یک نفر گفت جن عاشق داری از اونموقع بیشتر اذیتم میکنه تعداد خواب هایی که میبینم زیادتر شده اخه خروج جن انجام دادم و یک دعا روی کاغذ و یک دعا روی نقره واسم نوشتن خواهش میکنم کمکم کنید اینم بگم که من قبلا نماز و قران نمیخوندم الان با وجود نماز و قران خوندن باز فایده نداره خواهش میکنم من راهنمایی کنید دیگه خسته شدم

      4. سلام وقتتون بخیر ببخشید میشه یه شماره تماس لطف کنید چندتا سوال در مورد پسرم دارم وقتتون رو بگیرم ممنون

      5. سلام وقتتون بخیر ببخشید میشه یه شماره تماس لطف کنید چندتا سوال در مورد پسرم دارم وقتتون رو بگیرم ممنون

      6. سلام وقتتون بخیر ببخشید میشه یه شماره تماس لطف کنید چندتا سوال در مورد پسرم دارم وقتتون رو بگیرم ممنون

        1. سلام، آقای اسلامی عزیز خودتان را دست این شیادان از خدا بی خبر ناهید،به والله آینه کوچکترین کاری هم نمیتوانید بکنند، به قرآن و سوره یس متوسل بشوید، روضه ابا عبدالله الحسین وسفره حضرت رقیه بیندازید ، به خدا گره گشای همه ما انسانها اهل بیت محمد رسول الله هستند

      7. ما به خدا واهل بیت محمد رسول الله متوسل می شویم، نه به تو، در ضمن تو هم یه شیاد دروغگو هستی،ببین چطور شیطان به تو غالب شده، برو تو به کن،در ضمن بار آخرت باشه اسم امام علی واما زمان را کنار رمال و امثال اینها مینویسی

      8. شما که قائل هستید نه امام علی ع و نام امام زمان ع و … به داد کسی نمی رسد وقدرت درمان ندارد فقط خداوند باید درمان کند پس شما چکاره اید که به جای خدا دارید درمان می کنید . این حرف شما خود شما را هم از اعتبار می اندازد.
        یعنی شما از حضرت علی ع هم بالاترید و قدرت درمان دارید اما ایشان ندارد .
        کسی که به شما متوسل می شود و شما برای وی دعا می خوانید و قران می خوانید تا وی درمان شود آیا اگر از رسول الله یا امام علی و یا مشابه ایشان درخواست کمک کند از نظر شما جایز نیست !!!! شرک است !!!!
        اما اگر شما برایش دعا کنید عیبی ندارد.
        ارواح رسول الله و امامان حاضر هستند و درخواست بندکان خدا را می شنوند و از شما هم به اذن خداوند تعالی تواناتر هستند و کسی هم که از ایشان تقاضای کمک می کند به معنی این نیست که ایشان جای خداهستند بلکه ایشان نماینده خداوند هستند و به اذن خداوند قادرند اگر خداوند بخواهد مشکلات بندگانش را رفع کنند.

    2. برو دکتر متخصص کمر و متخصص اعصاب . حتما با علم درمان میشی انشاالاه . خدا به انسان عقل داده

    3. عوض اینک پیش جن گیر و اینا بری برو ی چکاپ کامل شو هم هزینش کمتره هم خرافی نیست و کمکت میکنه:/

    4. به سایت دایی ابراهیم مراجعه کن.مشکلت حل میشه.
      حضرت علی امیرالمومنین قبل از بلوغ اسلام اورده و همه اهل سنت با پسوند کرم الله وجهه از او یاد می کنند.بعد چطور احمد جاوید عارفی می تواند کمک کند اما حضرت علی و امام زمان علیهما سلام نمی توانند.خداوند دستگاه خلقت را افریده و هر کس از پیامبر گرفته تا شیطان جایگاه خودش را دارد.اگر شما هم مثل ما اعتقاد دارید جن می تواند مشکل برای انسان ایجاد کند پس شما هم طبق منطق خودتان مشرک هستید.و اگر این قدرتها را منوط به اذن خدا می دانید.پس چه ایرادی دارد که به اذن خدا علی علیه السلام به ما کمک کند.

  9. با سلام و عرض ادب
    ایا اگر موکل سحر معلق و مشموم از بدن خارج بشه سحرباطل شده یا ممکن دوباره موکل دیگری جایگزین ان بشه؟
    با تشکر فراوان خدا خیر دنیا و اخرت به شما بده

    1. برو سایت دایی ابراهیم اگر درمان نشدی بدان اینها راست میگن اما اگر درمان شدی بدون اینجا محل فتنه شده

  10. سعید چندانی نوجوان عزیز اهل سنت که به بیماری صعب العلاج که نه، علاج ناپذیری دچار شده بود که بعد از طی ماجرا های بسیار به جمکران متوسل می شوند و نایل به حضور حضرت زهرا (س)و حضرت مهدی (عج) می شوند و شفا می گیرند و شیعه می شوند اما بعد از سه سال توسط وهابی های کوردل که می خواهند با فوت خورشید حق را خاموش کنند مسموم میشود و…
    https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwix9trg3u3ZAhXBApoKHb1PBQIQFggnMAA&url=https%3A%2F%2Fwww.aparat.com%2Fv%2Ft3sLZ%2F%25D9%2585%25D8%25B3%25D8%25AA%25D9%2586%25D8%25AF_%25D8%25B4%25D9%2581%25D8%25A7_%25DA%25AF%25D8%25B1%25D9%2581%25D8%25AA%25D9%2586_%25D8%25B3%25D8%25B9%25DB%258C%25D8%25AF_%25DA%2586%25D9%2586%25D8%25AF%25D8%25A7%25D9%2586%25DB%258C_%25D8%25B3%25D9%2586%25DB%258C_%25D8%25AF%25D8%25B1_%25D8%25AC%25D9%2585%25DA%25A9%25D8%25B1%25D8%25A7%25D9%2586_%25D9%2588%25DA%25A9%25D8%25B4%25D8%25AA%25D9%2587_%25D8%25B4%25D8%25AF%25D9%2586%25D8%25B4&usg=AOvVaw1_7I4FTpVJwEWj2h6zumFj

  11. خیلی مؤثر بود. من سالیان از وجود شیطان در وجود مادرم رنج میبردم و علای شیعه هرچی کردند نشد.تمام بخش ها رو خوندم و خودم اول توبه کردم. سپس مادرم رو نیز به توبه وادوشتم.الحمدلله حالش بهتر شد.الان میخوام بگم این همش به اعتقاد به خداوند و عقیده مون تعلق داره. من از همان روز به اهل سنت پیوستم و شیعه خرافاتی رو ترک کردم.خداوند مرو و همه رو ببخشد و هدایت شون کند. تموم این شرکیات و خرافات تو شیعه هستیش.من ازاین سایت خوب تون نزد خالقم دعا میبرم.

    1. الحمد لله ،
      الله متعال شما را سرفراز دنیا و آخرت داشته باشید ، واقعا اوست که گرداننده دلها و هدایت کننده بندگانش میباشد

      1. سلام ای عزیزان کسی که به دینش پایبند باشد جادو و سحر هم بهش اثر ندارد در ضمن این مدعیانی که میگویند ما علمش را داریم غلط کرده اند،این علوم غریبه یا خفیفه اشخاص خیلی کمی وجود دارد که از انگشتانمان کمترند،به نظر من همیشه خدا را یاد کنید، وحدانیت کنید به سوره یس

    2. نه اقا چرا به مردم دروغ می گی باید بری پیش یه ملا بری و ازش اجازه بگیری وگرنه ختر ناگترین جن ها پیشت می یا ند وبه ازار و اذیتت می پر دازند منم یه بار از این کار ها گردم باید اجازه بگیری سر خود که نمی شه

    3. تو رو خدا راست میگی؟؟؟جان عزیزت راست میگی؟؟؟چقدر دلقکید شما وهابی ها،شما که وقتی ایه ای تو قران رو مخالف عقاید پوچ و منحرفتون میبینید اون رو تحریف میکنید شدید خداشناس،بترسید از روزی که اتش جهنم زبانه میکشه تا شمارو در خود جابده،اونجا دیگه دیره،البته اگر به خدا و جهنم اعتقاد داشتید که الان اینجوری تحریف نمیکردید دین خدا رو،لعنت خدا بر کسانی که تخم تفرقه رو در اسلام کاشتن

  12. سلام مطالبتان عالیه اجرتون با خدا.جلساتشان کجا و کدوم شهره؟امکانش هست ماهم شرکت کنیم؟با تشکر!!!

    1. وعلیکم السلام!

      جلسات را از طریق انترنیت دائر میکنیم عزیز.

      شماره وتس اپ تان را توسط ایمیل بفرستید تا شما را نیز درلست اضافه کنیم

      1. با سلام شماره تلفن من ۰۹۱۰۳۹۲۰۰۹۴ واتس آپ داره لطفا در جلساتی که دارین منو به لیست اضافه کنین ممنون

      2. سلام وقت بخیر ببخشید اگر امکانش هست لطفا شماره واتساپ استاد گرامی که مردم رو در حل مشکلات کمک می‌کنند برا بنده بفرستید. اجرکم عندالله

      3. ای استاد متقلب حقه باز با این سایتت، تو خجالت نمیکشی، این سایت شیطان را راه انداختی،ای برادران خواهران خودتان را تو دام این اشخاص از خدا بی خبر نیاندازید، این ها شیطان وکلاه بردارند،کسی که به درجه سلوک و عرفان از جانب خدا برسه،هیچ احتیاجی به سایت‌هایی کثیف شیطانی به راه انداختن نیست،این ها همچون حقه باز وکلک هستند

  13. سلام و درود
    مادرم گرفتار بیماری تیرویید پرکار شدند و خیلی تیروییدشون بزرگ شده،اما مشکلی که چند سالی واقعا درگیرشون کرده اینه که سروصورتشون با یه سرما باد میکنه ،جدیدا الان که از خانه هم خارج نمیشن باز خم پلکها و صورتشون باد میکنه!بنظرتون این مشکل ماورایی داره!؟

    1. وعلیکم السلام و رحمت الله
      این یک بیماری جسمی است که در اثر عدم اعتدال در کارکرد هوزمون و غده ی تائروئید در بیمار پیدا میشود.

      امراض تائروئید تا به حال شش نوع تشخیص شده است، و با جنیات ارتباطی ندارد:

      كم كاری تیروئید ( هایپوتیروئیدی )

      * پركاری تیروئید ( هایپرتیروئیدی )

      * بزرگی غده ی تیروئید ( گواتر )

      * توده های تیروئید

      * سرطان تیروئید

      *التهاب تیروئید ( تیروئیدیت )

      1. جای تأسف دارد که علم تجربی برخی را کور کرده، وجود دلیل علمی و پزشکی دلیل بر نبود علل معنوی مانند جن نیست. در واقع علت کارکرد این علل مادی علتهای معنوی است.

  14. سلام و ارادت.متاسفانه جن کوتله و با جنسیت مرد در بده خواهرم وارد شده.من وقتی اونو نگاه میکنم تمام سر و سینه هاش بشدت باد کرده .از ناحیه گوش وارد شده و تمام پوست بدنش ترکیده و پوستش خون زده.من با خواهرم ۱سال فاصله سنی داریم.خیلی عاجزم.کسی کمکم نمیکنه.کسی رو هم که این کارو کرده میشناسم.اول از خدا بعد از شما انسانهای شرافتمند و اهل ایمان میخوام کمکم کنید.من وقتی کنار خواهرم میخوابم خفگی و حتی دود سیاه دور سرم ایجاد میشه و در عالم خواب کاملا اطرافمو میبینم.

    1. سلام.ببخشید نوشتین آیت الکرسی میخونیم اگر راهی نداشته باشن که برن بیرون میسوزن.این راه که میگین یعنی چی؟مثلا باید در یا پنجره باز باشه؟یا چجوری؟بذن بیرون بهتره یا بسوزن؟

      2_اجنه مثل ما برای عبور و مرور نیازمند ورودی درمانندطوری یا پنجره هستند؟نمیتونند از دیوار رد بشند؟ممنون

  15. بسم الله الرحمن الرحیم :
    عبدالقدیم (آرینفر) هستم برادر محترم در رابطه به بیرون راندن جن وشیاطین واز وجود انسان ودر مورد تمام کار رواهیای جن معلومات درست ارایه کردی من هم موافق هستم یگانه راه اهل برای مسعون بودن از جن وشیاطین ایت الکرسی شریف است وخواندن سوره خای ناس وفلق وذکر خداوند تعالا را کردن اگر به عقیده راسخ این چیزهای ذکر کرده عمل شود حتی جن در فاصله 100 کیلومتری از این انسان میتر سد وتوان رویا روی را ندارد جن ها همیشه در تحریک انسان های بی خدا بی نماز شراب خوار زیان کار غیره داخل میگردد وانهارا به فساد تحریک میکند وقلب های انان را سیاه میکند تا از یاد الله متعال غافل گردیده وبه یاد مرگ هم نمیرسند در این بی بندباری مصروف هستند تا روزی مرگ به سراغشان میاید وان وقت متوجه کارهایشان که در دنیاروزمره انجام میدادند می افتد اما فایده ندارد در ان وقت که ملکل الموت جانش را به سختی ودشواری زیاد قبض میکند در ان حالت شیطان هم خود را در برابر این شخش نمایش داده وتمام حرکات های برایش اموخته بود به یاد میاورد انگاه این شخص میداندکه من فریب شیطان را خورده ام دیگر پشیمانی سودی ندارد من از تمام برادران که در جای کره زمین زندگی میکنند خواهش مند هستم که به شیاطین وجن واسنان شیطان صفت فرست ندهند وبا انها زندگی نکنند و به سخن وقول انها نروند تا مورد خشم الله تعالا قرار نگیرند:

  16. بسم الله الرحمن الرحیم :
    برادر محترم در رابطه به بیرون راندن جن وشیاطین واز وجود انسان ودر مورد تمام کار رواهیای جن معلومات درست ارایه کردی من هم موافق هستم یگانه راه اهل برای مسعون بودن از جن وشیاطین ایت الکرسی شریف است وخواندن سوره خای ناس وفلق وذکر خداوند تعالا را کردن اگر به عقیده راسخ این چیزهای ذکر کرده عمل شود حتی جن در فاصله 100 کیلومتری از این انسان میتر سد وتوان رویا روی را ندارد جن ها همیشه در تحریک انسان های بی خدا بی نماز شراب خوار زیان کار غیره داخل میگردد وانهارا به فساد تحریک میکند وقلب های انان را سیاه میکند تا از یاد الله متعال غافل گردیده وبه یاد مرگ هم نمیرسند در این بی بندباری مصروف هستند تا روزی مرگ به سراغشان میاید وان وقت متوجه کارهایشان که در دنیاروزمره انجام میدادند می افتد اما فایده ندارد در ان وقت که ملکل الموت جانش را به سختی ودشواری زیاد قبض میکند در ان حالت شیطان هم خود را در برابر این شخش نمایش داده وتمام حرکات های برایش اموخته بود به یاد میاورد انگاه این شخص میداندکه من فریب شیطان را خورده ام دیگر پشیمانی سودی ندارد من از تمام برادران که در جای کره زمین زندگی میکنند خواهش مند هستم که به شیاطین وجن واسنان شیطان صفت فرست ندهند وبا انها زندگی نکنند و به سخن وقول انها نروند تا مورد خشم الله تعالا قرار نگیرند:

  17. سلام. ببخشید ولی تمام چیزهایی که گفتین چرندیاتی بیش نیست. اولا منبع این گفته ها از کجاس؟ دوما درسته که جن وجود داره ولی کاری به انسان نداره و داره زندگی خودشو میکنه. خداوند هر دو انسان و جن را آفریده و اجازه نداده به همدیگه دسترسی داشته باشند همانگونه که هر دو مرگ و آخرت دارند. آدم به هرحال توی عمرش به هر دلیلی بیمار میشه و هر مشکل و بیماری هم از طریق دکتر ، متخصص و روانشناس تشخیص داده میشه و با دارو درمان میشه و ربطی به جن نداره. آدمها خودشون در حق خودشون بدی میکنن و ربطی به جنیان نداره. و در آخر بگم که قدرت و عظمت واقعی فقط خداست و هر اتفاقی را خدا برامون رقم زده، به دلیل کارمای خوب و بد ما، در زندگیمون ایجاد میشه. خدانگهدار

    1. غافلی عزیز دل ، شما اول رفته قرآن را بخوانید بعد قضاوت کنید ، اینکه جن میتواند به انسان ضرر رساند منابع زیادی اند از جمله در قرآن مثلا در این آیه :
      وَمَنْ يَعْشُ عَنْ ذِكْرِ الرَّحْمَنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِينٌ
      و یا در سوره بقره
      الَّذِينَ يَأْكُلُونَ الرِّبَا لَا يَقُومُونَ إِلَّا كَمَا يَقُومُ الَّذِي يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِّ ۚ

    1. وعلیکم السلام و رحمت الله
      شما در گروپ وتساپ رقیه شرعی ملحق شوید و آنجا مشکل تان را بنویسید

      1. میشه بامن تماس بگیرید لطفا منم همین مشکل همزادو دارم ارم شماره تماس۰۹۱۶۲۵۳۵۴۴۹

  18. سلام و خسته نباشید.اکثر اوقات وسایل من خود به خود جا به جا و یا پرت میشه و گاهی اوقات هم صدای پا و ضربه زدن به در و دیوار میاد
    راهی هست که من با این جن ارتباط برقرار کنم ….هر چند که گاهی اوقا منو خیلی میترسونه و مدام سایه اونو تو خونه میبینم..وقتی که این اتفاق ها برام میفته محیط اطرافم به شدت سرد میشه.و من مطمئنم که اون یه جنه که داره منو اذیت میکنه.گاهی اوقات انقدر اذیت هاش شدید میشه که حتی جرعت ندارم از اتاقم بیام بیرون
    لطفا اگه میشه راهنمایی بفرمایید…

    1. گفت مهم اینه که انسان باشی صاحب عقل و شعور باشی تهمت نزنی زخم زبان نزنی به شیعه ها توهین نکنی این بهشت دربست مال تو کلیدشم بنداز گردنت کسی را هم راه نده ولی به چند صد میلیون آدم توهین نکن .این بهشت ارزانی خودت . فقط انسان باشرو گوشیت آیات قران مثل سوره یاسین سوره موسی موسی عجیب نابودشون میکنه بزار گوشی بخونه مطمعن باش میرن خودت بگردی راحت میتونی از بازار دانلود کنی

      1. سلام من وقتی تنها توی اتاق یا هرجایی مسخوابم فشار خیلی زیادی رو روی بدنم حس میکنم به صورت وترد شدن انرژی زیاد به بدنم و حتی وقتی بیدار میشم جاشو احساس میکنم و گاهی وقتا سه نفرو احساس میکنم که به من تجاوز میکنن یا اینکه روحم از بدنم خارج میشه و من میتونم ازادانه خیلی چیزهارو ببینم و احساس کنم در این حالت سعی میکنم که به بدنم برگردم
        خیلی اذیت میشم توی خاب و نمیدونم مشکل چیه و از کجاس
        چنبار هم جای این اذیت شدنم توی بدنم به صورت کبود شدن یا قرمز شدن پوستم دیدم دیگه ازوخابیدن وحشت دارم و اختلال توی زندگیم ایجاد شده. و اصلا توی اتاقم نمیخوابم چون چند برابر اذیت میشم وحضور کسی رو حس میکنم. و اینکه من هیچ گرایشی هم به هیچ جنسی ندارم ک برای اطرافیانم بیش از حد عجیبه
        لطفا راهنمایی کنید که مشکلم چیه وباید چکار کنم چن ساله خواب راحت ندارم

  19. سلام من هم ۳سال است خولب ندارم از خود متنفرم و شبها بی نهایت درد دارم اگر مداوم ساعت ها تلاوت کنم کمی حالم بهتر میشه در غیر ان زندکی برایم حرم است رهنمای کنید همه چیز را فراموش میکنم حتا اوقات نماز

    1. دوستان اول از همه چیز سندی بدونه عیب ونقسه که اونو تجربه کرده باشی ورها بشی از اون مشکل باید باشه هیچ چیز وهیچ کس نمی توانه کمکی به ما نمی کنه جز تلاش وکوشش خودما خداوند در قران می فرماید سرنوشت هیچ قومی راهیچ کس عوض نمی کنه جز خواسته های نامعقول ان قوم خواسته های نفس اماره ای خودتون را به نفس سرزنش کننده تبدیل ک
      نید راهه صرط مستقیم را در پیش بگیریدیعنی اگرهیچ دینی راقبول نداری ولی به سمت ارزشهاقدم بگزار انشالا موفق میشی

  20. سلام اولا من که شخصا به اسم شیعه هستم در عمل خدا می داند ولی یک چیز را خوب می دانم که اگر به بر حق بودن باشد اگر هیچ ادله ای برای حقانیت امیر المومنین علیه سلام به فرض محال نباشد همین تولد امیر المومنین علی ع برای من و هر انسان عاقلی حجت است که از همان اول مو رد تایید و لطف خدا بوده و بعد از حضرت محمد ص فقط علی ع امام و حاکم شرع و اولی الامر مسلمین طبق امر خدا و ابلاغ در غدیر خم پس ما هیچوقت امامان را بعنوان شریک قرار نداده ایم و فقط طلب دعا از درگاه خداوند بخاطر مقام و منزلتشان برای اجابت سریعتر به اذن خدا خواستار بوده ایم و در مورد مجسمه ها که معلوم است شریک همینها هستند که شیطان انسانهای احمق را با فریب خدا خوانده یا واسط خدا معرفی کرد که اگر قدرتی داشتند از خود حفاظت می کردند

  21. استاد تو ارواح خاک مردها ت کمکم کن این سنگینی جن‌ها اذیتم میکنن تو خونه، تو بیرون پای سفره، تو روابط اجتماعی، تمام اموراتمو بستن، پیش صتا دعا نویس رفتم هرکدومشون یه چیزی گفتن ولی نتونستن این سنگینی از منو زندگیم دور کنن همش بهم آسیب وضرر میزنن نمیدونم جن همزاد چه گفتی پدرمو درآورده، بخدا به مرگ راضی شدم، کم‌کم کنید

    1. دوست عزيز منم هم مشكل شما رو دارم ٥ ساله ولي به كمك يك راقي و ي سري كارها خيلي بهتر شدم خوشحال ميشم بتونم كمكي بكنم ولي فقط خدا قران سوره بقره نماز سر وقت بخصوص نماز صبح و اكه ميتوني قبل از نماز اذان بكو با صداي بلند

    2. ینی قشنگ نارس بودن مغز یه سری رو کامل میشه دید از پشت پوستو استخون اندازه تک سلولی هم نیستین هر خزعبلی رو استفراغ کنن نوش جان میکنید . ستون مسجد رفت بالا؟ علی شیر خدا؟ بینش علی خیلی فراتر از اونیه که کجو کوله ای مثل شماها بتونه بشنوه تا چه برسه بفهمه . در مورد علوم غریبه هم نظر ندین عقب افتاده ها . بعدشم اینکه دین چه ربطی به متافیزیک داره . اره خدا فقط مارو افریده و بس حیواناتم که میبینیم توهم . این پیر مردارو دیدین میگن من به دکتر اعتقاد ندارم !! نمیدونم جواب کدوم احمقو بدم . خدا به ببشعوریتون قوت بده . لطفا دوستان عاقل ناراحت نشن

  22. این مزخرفات دقیقا ریشه در کدوم کتب اسلامی یا دینی داره ؟
    الان کم مونده بنویسید نفس نفس زدن بعد دویدن بخاطر اینه که اجنه گلوی آدمو دو دستی چسبیدن!!
    90 درصد این مشکلاتی که گفتید درمونش ریشه ی طبی داره و با مسایل پزشکی برطرف میشه این چه ربطی به جن داره اصلا
    با این اوصاف وقتی یکی بواسیر میگیره باید بجای دکتر و عمل بره پیش جن گیر و دعا نویس تا درمون بشه درسته ؟
    و در اخر میشه بگید کجای تاریخ ، معصومین ما بجز خودشون کس دیگریو برای دعانویسی تایید کردن ؟

  23. سلام ۶سالیه جن عاشق دارم تایک ماه پیش نمیدونستم احساس میکردم یکی کنارمه دردبدن ضعف عصاب خستگی بیحالی…….تاچنروزپیش احساس کردم میبینمشون خلاصه باکمکه بعضی ازسایتهاچنتاروش درمان مث سداب وسرکه کبوترآیات قران ۳۰درصدبهبودیافتم فقط خاهشمیکنم کسیکه اعتقادنداره یاهنوزگرفتارنشده مزاهم بقیه نشن والااونکه میکه خرافاته منم مث اون بودم ولی الان که باگوشدادن یه آیه حالم کمی بهترمیشه میبنم عین واقعیاشکنکنیدتاگرفتارنشدیدقبول کنید.بگذریم اگکسی هس بمن کمک کنه دستتان رامیبوسم کمکم کنید

    1. دوست عزيز منم مشكل شمارودارم و ي سري كارها انجام دادم خدارو شكر خيلي بهترم خوشحال ميشم بتونم ي كمكي بهت بكنم اما اينم بگم سوره بقره و نماز سر وقت و نماز صبح توي ايميلم بهم پيام بده شمارمم ٠٩٣٥٨٤٠٢٨١٧

  24. سلام من جن زده شده ام ودرخانه تنها هستم باجنیان وجایی روهم ندارم که برم وزیرچشمانم روی گونه ام کبودشده وسیاهی رومیبینم که دورم میچرخن ووقتی قرآن میخونم اجنه ناراحت میشن وپچ پچ میکنن وجن عاشق دارم الان نزدیک به یک سال هست که جن زده شدم ولی ازخیلی وقت پیش بااجنه زندگی میکردم ولی نمیدونستم که اجنه هستند والان که میبینم اجنه ازخیلی وقت قصدآزارواذیت مرا داشتندوتمام کارهایی که اجنه ها میکنند رودارندویکی ازآنها مقاوم تراست ولی بقیه شان اذیت میکنند قرآن میخوانم ازم دورمیشوند میترسم بیشترباآنها تنهاباشم بلاهایی سرم بیاورند ودقیقا نزدیک به یک سال هست که هیچ فامیلی یارفت وآمدی به خانه ی ما نشده البته میخوام زودتریه راهی پیداکنم که زودترازاون خونه ای که درآن جنیان هستندزودتربروم ولی تاآن موقع که بروم به آزارواذیت خودشون ادانه میدن لطفا راهنمایی کنید البته مطمئن نیستم که اجنه بازاذیتم میکنندیانه اگرازخانه بروم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام زهراخانم منم مثل شماتنهام منم جنزده ام کمی بهترم ۵۰ درصدجنزدگیاباعثش تنهایه این شمارمه من اگدوسداشتی باهام تماس بگیر09379963076چنتارقیه شرعی برات میفرستم هروقت خاستی گوش کن فقط درمانش رقیه شرعیه اگ آیتلکرسی روبخونی امکان نداره بترسی درظمن مطمعن باش هیچکاری نمیتونن بکنن فقط سعیمیکنن به مغزت نفوذ کنن وایجادوحشت کنن

  25. سلام من تویه سایت خیلی معتبرخوندم که برای اونی ک جن واردبدنش شده بهردلیلی چه چشم مس جن یاسحربعدازرقیه وخارج کردنش یه دعای ۷ حساریاحسارطول به اندازه قدجن زده مینویسندوتاآخرعمرهمراهش باشه دیگه جن اصلانمیتونه واردش بشه حتی نمازهم نخونه.استادشماهم میتونیدهمچین دعایی بنویسیدبرای من اگه میتونیدهزینش چقدرمیشه من جن عاشق دارم یامس جن دقیقانمیدونم

  26. سلام استادچراهرچندوقت یکباربیشتربه ادم جنزده فشارمیارن من واقعیتش آدم نمازخونی نستم ولی ازگناه کردن هم میترسم مگرندانسته منظورم اینک ربطی به نماز هم نداره بعضی اوقات بیشترفشارمیارن لطفاتوضح بدیدممنون

  27. چند روزیه ایت الکرسی دیگ بلد نیستم بخونم .. واقعا خسته شدم دیگ .. تحمل ادم حدی داره ..

  28. سلام من وقتی تنها توی اتاق یا هرجایی مسخوابم فشار خیلی زیادی رو روی بدنم حس میکنم به صورت وترد شدن انرژی زیاد به بدنم و حتی وقتی بیدار میشم جاشو احساس میکنم و گاهی وقتا سه نفرو احساس میکنم که به من تجاوز میکنن یا اینکه روحم از بدنم خارج میشه و من میتونم ازادانه خیلی چیزهارو ببینم و احساس کنم در این حالت سعی میکنم که به بدنم برگردم
    خیلی اذیت میشم توی خاب و نمیدونم مشکل چیه و از کجاس
    چنبار هم جای این اذیت شدنم توی بدنم به صورت کبود شدن یا قرمز شدن پوستم دیدم دیگه ازوخابیدن وحشت دارم و اختلال توی زندگیم ایجاد شده. و اصلا توی اتاقم نمیخوابم چون چند برابر اذیت میشم وحضور کسی رو حس میکنم. و اینکه من هیچ گرایشی هم به هیچ جنسی ندارم ک برای اطرافیانم بیش از حد عجیبه
    لطفا راهنمایی کنید که مشکلم چیه وباید چکار کنم چن ساله خواب راحت ندارم

  29. کسی مشکلی داشت ایشون مشاوره صلواتی میدن و راهنمایی میدن 09225532979

    منوهم دعا کنید

  30. با سلام. دوستان عزیز بنده درمانگر هستم و رایگان پاکسازی انجام میدم. دوستانی که طلسم دارن و یا جن زده هستند به این ای دی من در تلگرام پیام بدن bazentezar@

  31. سلام با جن دختری دوست شدم اون ازم خوشش اومد هرجا میگفتم تو خلسه میبردمم فقط حرف نمیزد بسیار زیبا بود گناهی کردم اون اونجا تلنگری زد بی اعتنا بودم بعد از چمد روز به شکل گربه سیاهی به سمتم دوید از لای انگشتام وارد بدنم شد همیشه احساس خاب خستگی و اینده نگری دارم احساس میکنم تو بدنم هست جن دیگر به من نزدیک میشه از داخل بدنم صدای سگ حار خشمگین میادش خستم کرد با بدنی خسته سردرد فراوان احساس میکنم بدنم فرسوده میشه چکار کنم از بدنم دور شه ازش بیزار شدم خودشم زاهر نمیکنه تا هم نشینش شم چکار کنم جن زن مسلمان از بدنم بیاد بیرون

  32. چند سال پیش سه چهار شب پشت سر هم درد شدیدی از راه مقعد بهم وارد میشد بدون اینکه خوابی ببینم درد رو حس میکردم. بیدار میشدم که دردش و حس نمیکردم. ازون به بعد پرخاشگر شدم. ایمانم خیلی کم شده بود. کلاس دوم ابتدایی بودم یکی تجاوز بهم کرد و این مسئله همیشه آزارم میداد. بعد ازون شب علاقم به مردهای سن بالا زیاد شد با اینکه اصلا ازین کار خوشم نمیاد به اینکار علاقه نشون میدم. تا اینکه چند سال پیش شنیدم جنها از راه مقعد هم میتونن وارد بشن. چند شبیه که این فکر بسرم اومده که تمام ابن بلاهابی که سرم میاد بخاطر اینه که جن زده شدم. زندگیم خراب شد. طلاق گرفتم از خانمم. کار و کاسبیم همیشه ضرر میکردم. کار کشاورزی میکنم اگه سبزی بکارم ارزون میشه نکارم گرون میشه. هر چی میکارم برعکس میشه. خیلی میخوابم. افتادم تو مواد. چند بار ترک کردم بازم تکرار شد.

  33. ازین وضع خسته شدم. منیکه همه فکر میکردن آدم موفقی میشم بر عکس شده. خیلی منزوی شدم. هر شب صدای پا یا حرکت از پشت باممون میاد. یا صدا از دیوار و سقف شنیده میشده. بنظرتون چی میتونه باشه. چکار میشه کرد. کلا از امامها و قران و خدا هم زده شدم و قبولشون ندارم. اونایی هم که به زبان میارم همش میگم طبق عادت سالهای پیشه. چون بهش اعتقاد داشتم عادت کردم که به زبان بیارم.

  34. اگه انسان اذی میشه ودر بدنیش احساس حک ونمی خوابه واحساس غم وتنگ و بی حال وصدای اذان میشنوه ونمی توان قران بخونه وتحا قرانو بگیره

  35. سلام بنده یک فرهنگیم و اعتقادی به جن و این حرفها نداشتم تا حدود یک ماه که کار تعمیرات در هنرستان داشتییم صبح تا شب اونجا بودم مدرسه ما بعلت قدینی بودن پر از زیرزمینهای قدیمی و سنگرهای زمان جنگه شاید صدبار با چشم خودم اجنه ها را دیدم که شب در حیاط مدرسه رفت آمد می کردند ولی اذیت آزاری نداشتند

  36. با سلام خدمت همه من حدودا ۱۱ سال پیش در نماز در ماه مبارک رمضان یکدفعه به همه چی شک کردم. یهو احساس کردم یک سیاهی بر جانم افتاد دیگه بعد از اون پدر من در اومد. اولش به خودم میگفتم دوباره ایمان رو به دست میارم درست میشه ولی الله شاهده دروغ نمیگم، یک مرتبه احساس کردم تمام حافظه ام پریده هرچی میخوام دوباره به یقین برگردم نمی شد سوالات و شک های متعدد پی در پی تا اونجا که شیطان لعنت الله علیه رفت تو دلم دلم رو سوزوند الانم اون توهستش. الان یه مدته تو سایت ها می گردم ببینم راه بیرون کردنش چجوریه . خیلی داغونم. نگرانم، از لحظه مرگ میترسم، اگر خودکشی گناه نبود شاید خودم رو کشته بودم.
    الله حقه ، محمد رسول الله پیامبره و اسلام و تشیع حقه و قرآن حقه ، مرگ و بهشت و جهنم و نکیر و منکر حق هستند فقط اگه کسی میتونه کمک کنه کامنت بذاره

  37. سلام علیکم بر همه خواهرها وبرادرهای گرامی…انشاالله که همیشه زیر سایه عرش الهی سالم وتندرست باشید…این چیزها واقعیت دارد و صددرصد وجود دارد وتمامی مشکلات و امراض انسانها از جنیان میباشد..خدای محمد(صلی الله علی وآله وسلم)شاهده که من همه ی این اتفاقها را از نزدیک مشاهده کردم و میدانم که جن وجود دارد وباعث تمام گرفتاریها و مریضیهای انسانها میباشند…و راه حل خارج کردن جن ها ورفع گرفتاریها وشفای بیماران فقط به دست موکلین سادات حل میشود..و آنهایی که ادعا میکنند با قرآن جن خارج میکنند بزرگترین گناه رو انجام میدن…قرآن برای هدایت و آرامش انسانها نازل شده و خیلی احترام داره چون با ارزشترین کتاب در کل جهان میباشد..نه برای کسب درآمد که حرام و از گناهان کبیره است..کتاب خداوند حرمت دارد قدرش را بدانید تا هیچ آسیبی به شما نرسد…وخارج کردن جنیان فقط با موکلین سادات خارج میشود ولا غیر…هر کسی موکل سید دارد میتواند جن شما را از بدن خارج کند..بااعتقاد کامل تا دوباره به زندگی عادی خودتان برگردید به حول وقوه الهی…

  38. شما نوشتید شیطان پیش بی حجابها و کسانی که رقص میکنند میاد اما چرا و چرا ننوشتی شیطان درون کسی زندگی میکند که اختلاس و دزدی از بیت المال میکند و مومنین معترض را میکشد اینانند که قرآن را زیر پایشان گذاشته اند باید راستش را بگویی وگرنه در پیشگاه خداوند باید جوابگو باشی چون خداوند منافقین را دوست ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید