امراض ساری در جامعهجامعهسحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

از بین بردن سحر و جادو

(بخش هشتم):

عوامل سحر و جاد

حکمت الهی چنان اقتضا کرد تا انسان را در درد و رنج و سختی بیافریند، و دنیا را خانه ی سختی برای آزمایش انسان قرار دهد تا بدین وسیله گناهان مؤمنان را بپوشاند ومقام شان را بالا ببرد وعذابی برای کافران و مایه ی بیداری برای تمام انسانها باشد، تا به دنیا اعتماد ننمایند و بدان دل نبندند، بلکه نسبت به آن سرای دیگر آگاهی یابند و تشویق بشوند که اهل آن زنده اند و هیچگاه نمیمیرند و سالم و تندرستند و هرگز مریض نمیشوند، جوان هستند وهرگز پیر نمیگردند، سعاتمند هستند و هرگز دچار مشکلات نمیشوند.

از جمله آزمون ها، ابتلائاتی که بعضی مردم به آن دچار میشوند، سحر وچشم زخم هستند وهر دو از طریق شرع و تجربه ثابت و اخیراً این دو بیماری شایع شده است و کسانی که ازآنها شکایت میکنند، زیاد شده اند.

اگر فرد مسلمان در کتابِ الله سبحانه و تعالی، قرآن کریم، و سنت رسول کریم صلی الله علیه وسلم تفکر و تدبر کند، سبب ناخوشی و راه علاج آن را خواهد یافت.

الله سبحانه و تعالی میفرماید:

﴿إِنَّ ٱللَّهَ لَا يَظۡلِمُ ٱلنَّاسَ شَيۡٔٗا وَلَٰكِنَّ ٱلنَّاسَ أَنفُسَهُمۡ يَظۡلِمُونَ۴۴﴾ [یونس: ۴۴].

«خداوند به مردم ستمی نمیکند بلکه این مردم هستند که به خویشتن ستم مینمایند».

و نیز میفرماید:

﴿وَمَآ أَصَٰبَكُم مِّن مُّصِيبَةٖ فَبِمَا كَسَبَتۡ أَيۡدِيكُمۡ وَيَعۡفُواْ عَن كَثِيرٖ۳۰﴾ [الشورى: ۳۰].

«آنچه از مصائب وبلا به شما میرسد به خاطر کارهایی است که خود کرده اید. تازه خداوند از بسیاری (از کارهای شما) گذشت میکند که شما از آنها توبه نموده اید ویا با کارهای نیک آنها را از نامه اعمال زدوده اید».

بنابر این گناهان ما عامل مبتلا شدن ما هستند که یکی از جمله ی آن عوامل عبارت از ضعفِ توحیدِ الهی در قلبها است.

شرک در اشکال معینی محدود نمیشود، بعضی مردم وجودشان را از بعضی اعمال شرک آمیز پاک وسالم میدانند، گمان میکنند که توحیدشان کامل است وخود را از شرک اکبر و اصغر پاک میدانند.

شرک اکبر، صَرفِ هر نوع عبادت غیرِ الله تعالی است.

بطور مثال باز کردنِ بخت، و یا بسته کردن و یا بسته شدن بخت توسط یک ملای دجال صفت و تعویذ گر و طومار گر، و یا نزد یک فالبین زانو زدن و در مورد غیب از او پرسیدن، و یا پای یک قبر نشستن و از مرده چیزی خواستن، و یا از یک ساحر و جادوگر طلب کمک و استعانت کردن در ایجاد محبت بین دو نفر و یا ایجاد نفرت میان دو انسان، اینها همه، صرفِ عبادت به غیرِ الله سبحانه و تعالی، و شرکِ اکبر است.

اما، متأسفانه اکثریت مادران، و زنان پیر، چون از قدیم الایام به این مشغولیتِ پلید آغشته بوده اند، دخترکان خوردسن را نیز باخود نزد این دجالان برده، در اذهان آنها، این عمل پلید را که به کفر می انجامد، یک عمل نیک و قبول شده در جامعه، حک کرده اند.

همه روزه، هزاران دختر جوان از طریق صفحه، داستان های زندگی شان را که مملؤ ٔاز شرک و مراجعه با ساحران و دجالان بوده است، نقل میکنند، و میخواهند بخت شان باز شود و…امثال این، صد ها آرزو و امید نامشروع و نامعقول دارند.

خواهر مسلمان!

در اسلام چیزی بنام بخت باز کردن و یا بسته کردن نداریم و هرگز چنین چیزی نداشته ایم؛ بلکه، این همه اوهام وقصه های مفت و جعل کاری ملاگک های شیطان صفت و نمایندگان شیاطین است که بنام ملا دین مردم را از ایشان ربوده اند، و آنها را به شرک کشانده اند.

﴿شرحِ این موضوع را مفصل، در بخش های بعدی، با راه های علاج سحر و جادو خدمت شما عزیزان پیشکش میکنم، پس، صبور باشید و نخست از همه، مقدماتِ تنویری و عقیدتی را مطالعه کنید﴾.

به همین شکل،  توکل کردن بر غیرِ الله تعالی، و اعتماد کردن بر غیرِ الله تعالی چنان اعتمادی که بر الله سبحانه و تعالی اعتماد میشود و اعتقاد به اینکه این نفع و ضرر از جانب غیرِ الله سبحانه و تعالی نیز شرک است.

شما منحیث یک مسلمان به خالق مهربان و یکتا توکل، اعتماد و اعتقاد نمیکنید، و میروید بالای یک هندوی بت پرست، یک ملای کافرِ مشرک و زندیق که خودش برای شیاطین و سرکرده ی جنیاتِ شریر سجده میکند، تا یک جنِ پلید را برای کار شما بگمارد، اعتماد میکنید، و توکلِ تان بر جنیاتِ خبیث و خبیثه و این ملاگک های کثیف و پلید، آنقدر مستحکم است، که صدفیصد همه چیز را از او میدانید، نه از الله سبحانه و تعالی.

این توکل، اعتماد، و اعتقاد نیز شرک اکبر است، و در حقیقت ایمان شما را شیاطین با این عمل پلید تان، از شما ربوده اند.

دانلود رایگان اپلیکیشن مفلحون

و همچنین اگر کسی چیزی را دوست داشته باشد، چنان که میبایستی الله سبحانه و تعالی را دوست داشته باشد، چنین شخصی مرتکب شرک شده است، چنانچه الله سبحانه و تعالی میفرماید:

﴿وَمِنَ ٱلنَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ ٱللَّهِ أَندَادٗا يُحِبُّونَهُمۡ كَحُبِّ ٱللَّهِۖ وَٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ أَشَدُّ حُبّٗا لِّلَّهِ﴾ [البقرة: ۱۶۵].

«برخی از مردم هستند که از میان غیرخدا، خداگونه هایی بر میگزینند وآنان را همچون خدادوست میدارند و کسانی که ایمان آورده اند خدا را سخت دوست میدارند (وبالاتر از هر چیز بدو عشق میورزند)».

انسانی که واجبات را ترک میکند، و در عوض، برخی از  محرمات را انجام میدهد،نماز را سبک میشمارد (در حالی که بزرگترین رکن اسلام بعد از کلمه شهادتین است)، و نماز را به نحوه ی خاصِ آن، و به کامل ترین وجه آن، ادأ نمیکند، و در ادای واجبات کوتاهی میکند، و یا کاری را که الله سبحانه و تعالی او را از انجام آن باز داشته، مرتکب شود، چنین شخصی در واقع سبب و عامل مبتلا شدن به مصائب و عقوبت های جن زندگی، و دعوت جن های شریر را برای خویش فراهم نموده است.

یعنی، دو دسته جنیات را در قلمرو وجودش و در خانه اش، آورده، او را مهمان همیشگی اش ساخته، به وسوسه ها و دستوراتش گوش فرا داده است.

و همینطور هر کس، فریضه ی الهی که بر او فرض شده است سبک بشمارد و یا مرتکب گناهی شود که الله سبحانه و تعالی او را از ارتکاب آن نهی کرده است، بدین ترتیب، بخاطر دوری از الله سبحانه و تعالی، دچار بلاها و عذاب ها، که مسبب آن خودش است، میشود.

کسانی برایم پیام میفرستند که خودشان و حتی همسران شان از ذکر الله سبحانه و تعالی غافل اند، و به جن زدگی و تشنجاتِ وهمی دچار شده اند، بعدش می آیند و راه حلِّ مشکلِ جستجو میکنند.

عزیزان من؛ وقایه برتر از تداوی، بلکه هزاران بار برتر از مداوای است.

این آیه ی قرآن را نخوانده ای که الله سبحانه و تعالی، کسانی را که از ذکر او تعالی غفلت میکنند، برای شان، چگونه، شیطانی (همان جنِ شریر و خبیث) را مقرر میکند.

﴿وَمَن يَعۡشُ عَن ذِكۡرِ ٱلرَّحۡمَٰنِ نُقَيِّضۡ لَهُۥ شَيۡطَٰنٗا فَهُوَ لَهُۥ قَرِينٞ۳۶﴾ [الزخرف: ۳۶]. «هرکس از یاد خدا غافل و روگردان شود، اهریمنی را مأمور او میسازیم و چنین اهریمنی همواره همدم وی میگردد و گمراه سرگشته اش میسازد»
.

(یعش) یعنی، غافل میشود، اعراض میکند، روی میگرداند، روی بر میتابد.

درسفر اخیرم به کابل، ملاحظه کردم که بسیاری از مردم از ذکرِ الله سبحانه و تعالی روی برگردانده اند و کتابش [قرآن] را رها کرده اند، خانه های شان را از ابزار و آلات لهو و لعب و غفلت پر کرده اند و وقت های خویش را با بازی و بیهودگی میگذرانند.

در هر خانه برنامه های موسیقی و کاکا آصف برای خنداندن و صدها لهو و لعب دیگر است، و کسی برای نماز وقت نمیگذارد.

لذا شیطان بر آنها سلطه پیدا کرده و آنها را به انجام گناهان برانگیخته است، و رابطه میان زوج هایی (همسران و شوهران) که باهم محبت داشته اند و صمیمیت میان دوستان را از بین برده است. برادر، بدبینِ برادر و خواهر است، و محبتِ دنیا و مال و مکنت در قلب ها لانه کرده است.

همین که خانه و قلب های شان از ذکرِ الله سبحانه و تعالی خالی شده است، شیاطین و جنیات آنها را گرفتار کرده و بر آنان چیره شده است.

قسم به ذاتِ الله سبحانه و تعالی، تعداد جنیات در کابل، بیشتر از تعداد انسانها شده، در خانه ها و جسم های شان، طفیلی زندگی میکنند، و آنهارا از خیر بازداشته، شرّ، لهو و لعب را در دلهای شان شیرین ساخته است.

در جائی نماز جماعت دادم و آیاتِ خاص رقیه را که با آن جنیات تحریک میشوند، تلاوت کردم، سه نمازگذار، از شنیدنِ آیاتِ رقیه، چون جنیات و شیاطین در جسم شان لانه کرده بود، بیحال شده، به ملاق زدن پرداختند.

این است، حالتِ امت. امتی که خودشان با اعمال زشت و پلشت، شیاطین را در خانه ها، صدور و قلب های شان راه داده، به دنیا، بشکل وحشتناکی دل بسته اند.

پس، انسانها، با پذیرائی از جنیاتِ شریر و شیاطین در خانه های شان، قلب ها را با وسوسه ها، اوهام و دودلی ها لبریز و خانه ها را با مشکلات و دشمنی ها پرکرده اند.

حالت چنین شده است که، شخصی به خانه اش وارد میشود سینه اش منقبض میگردد، یعنی با آغوش باز خانواده اش را ملاقات نمیکند، و دلش میگیرد و لبخند روی لبش از بین میرود و بجای اینکه با همسر و فرزندانش با سلام و خوشرویی و مهربانی برخورد کند با چهره ای عبوس و ترش گرفته و زبانِ بد وارد خانه میشود،

و همسرش نیز همین رفتار یا شبیه ی آن را با او انجام میدهد پس دشمنی ها زیاد ومشکلات برانگیخته میشود، دوستی ومهربانی بین طرفین قطع میگردد وکارهای ناپسند، فحش و خشم و دشمنی جای دوستی ها را میگیرد.

امام مسلم، در کتاب صحیح خود از پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم روایت میکند:

«إذَا دَخَلَ الرُّجُلُ بَيتَهُ فَذكرَ اللهَ ﻷ عِندَ دُخُولِهِ وَعِندَ طَعَامِهِ، قَالَ الشَّيطَانُ: لاَ مَبيتَ لَكم ولاَ عَشَاءَ، وَإذَا دَخَلَ فَلَم يَذكرِ اللهَ عِندَ دُخُولِهِ قَالَ الشَّيطَانُ: أدرَكتُمُ المَبِيت، وَإذَا لَم يَذكرِ اللهَ عِندَ طَعَامِهِ قَالَ: أدرَكتُمُ المَبِيتَ وَالعَشَآءَ»

«وقتی که شخص وارد خانه اش میشود و هنگام ورود و غذا خوردن الله تعالی را بیاد آورد، شیطان (به همراهانش) میگوید:

برای تان نه جایی برای گذراندن شب ونه شامی است، وهنگامی که، آن شخص، به خانه اش داخل میشود به وقت دخول، ذکر الله تعالی را بجای نمی آورد، شیطان میگوید:

جایی برای شب گذراندن را یافته اید و اگر هنگام غذا خوردن، الله تعالی را یاد نکند، میگوید:

جای شب گذراندن و شام را یافته اید».

حال، خواننده ی عزیز!

قلم و کاغذ را بردارید، و محاسبه کنید که، چندین شب و روز، شما جنیاتِ شریر و شیاطین را با خود بخانه ی تان، بالای اطفال معصوم و همسر تان آورده اید، و با آنها یکجا در خانه زندگی کرده اید، در حالیکه شما نمیتوانید آنها را ببینید، اما نظر به این حدیث مبارک، آنها ( جنیاتِ پلید و شیاطین) با شما بوده اند، و هی لذت هم برده اند، و هنوز هم با شما هستند.؟

آنها شما را میبینند، و در اکثریت کار ها (خوردن، نوشیدن، و معاملات جنسی) با شما شریک میشوند، ولی شما آنها را نه می بینید، و نه هم میخواهید بدانید که شما را میبینند، حتی در دست شوئی و بیت الخلأ!

مطالعه ی بخش های بعدی این مضمون بی نهایت مهم را از این صفحه از دست ندهید!

عزیزان گرانقدر:

لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.

ادامه دارد

برگهٔ قبلی 1 2
نمایش بیشتر

احمد جاوید عارفی

نویسنده: استاد احمد جاوید عارفی

‫9 دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر من وخانوادم دچارسحر و جن شدیم جن باعث آزارو اذیت خانوادم میشه مخصوصا دوتا برادرم من وخواهرم پدرم یکی از برادرام رفتارو کردارش دست خودش نیست وحالت چشمهاش هرجا میریم برامون شر درست میشه ازنظر ازدواج کار وهمه مسایل بسته هستیم چندین ساله که مادرم مخارج خانه رو به عهده کرفته با فروش نون خیلی عصبی هستیم شبها خفه میشیم نفش دور دهانمان مکشه جن وخیلی مسائل دیگه محتاج یاری وکمکتون هستیم درپناه حق باشید

    1. عزیزم سرکه را بجوشانید ودور خانه بخار ان را تاب دهی و ب تمام دیوار های خانه زعفران حل شده با اب بپاشید تا خاهرشان گاییده شود ولاه خدم این کارا کردم ب عمرت دیگه اذیت نمیشی اگرم اعتقاد داری ی عکس از امام علی اویزان کن ب دیوار ب شدت از نام علی فقط ترس دارند

  2. سلام من و خانواده ام هم از این مشکلات داریم و من نمیدونم واقعا این چه ملت مسلمان کثیفی هست که همش دعا و اینا میگیرن خدا مرگ بده هر دعا نویس و ساحری رو من شکایت همشون رو به امام زمان می کنم و امیدوارم که در دنیا واخرت معلول بشن ، من الان خودم از اول عمرم تا الان درگیر یک فامیل خوک کثیف هستیم که دائما برای من و خانواده ام طلسم و جادو میکنه و الان همش علائمش بسیار بسیار زیاد شده طوری که من و خانواده ام منزوی هستیم هیچ دوست و آشنایی نداریم با هیچ کسی رفت و آمد نداریم الان کرونا هم اومده که بدتر شده ، شدت این کارای کثیفشون انقدر زیاد هست که هر روز در حال همسن کار ها هست خدا مرگشون بده ! پولدار ملعون و بی کار هستم و رفتن این کار ها رو هم یاد گرفتن تازه علاوه بر اون به این و اون پول میدن برای ما این کار ها رو میکنن ، الان کاری کردن که ۷ سال هست تعداد زیادی از همین جن ها وارد منزل ما شده توسط خود من و همش من رو اذیت میکنن و من میبنمشون و ارامش ندارم ، برای خود من و برادرانم بختمون رو بسته طرف بهترین رشته تحصیلی رو داشت و اینا می تونست الان کار و ککارگاه داشته باشه زن و زندگی داشته باشه ۳۴ سالش هست الان هیچی نداره و هنوز به گردن ما هست ! اون برادر دیگه ام رو هم کاری کرده پول کوفتیه مدرک تحصیلی اش جور نمیشه حتی بره بگیره اش چه برسه بره سر کار برای خود من هم همین کار هارو کرده طوری که از تحصیل و ادامه زندگی نا امید شدم و هیچ هدفی وآینده ایی برای خودم متصور نیستم ، مردک ملعون حتی دخترشم باهاش همکار شده و رفتن تو این کارها شدت کارهاش رو بجایی رسونده که ماهانه میشینه طلسم و جادو میکنه من الان خودم اجساس میکنم یه چیزی خودشو زده به جونم و جلوی قفسه سینه ام خودشو فشار میده بعضی وقتا به قلبم فشار میده و اینکه روی پای خودم احساس میکنم ناخون یکی دیگه هست که یا کوچیک هست یا بزرگتر از ناخن خودم و شست پام سنگین هست و اینکه مثلا تو اتاق نماز می خوانم انگار دارم پای کسی رو له میکنم !!!! خدا مرگش بده این ملعون رو یک انسان تو این امت اسلامی پیدا نمیشه کمک کنه ! شیعیان علی چه غلتی دارن میکنن من نمیدونم ! خب من مگه چن سالم بوده که این ملعون شروع کرده به این کار ها مگه من جاوگر و ساحر و حتی ادم بزرگی هستم که با این ملعون مقابله کنم ! و کسی رو هم میشناسم مگه با این ملعون بجنگه الان ما بندگان خدا چه کنیم از دست این ساحر های کافر کثیف ؟ ، من تو خونمون جن کوفتی از اینور میره به انور ، گوشه های خانه مثل تار عنکبوت هستن و میلرزه ، وسایل خونمون خراب شده جن کوفتی همش اذیت میکنن الان یک هفته پیش این ملعون باز جادو کرده بود که رسما همه جای خانه بوی گوه می اومد ! قلا فقط چاه میزد بالا بعد من با دعا خوندن یاسین با زعفرون نوشتن طلسم هاشو که برای خودم و مادرم زده بودن باطل کردم باز یک هفته شروع نشد شروع کرد به جادو و اینا اول که خودم بهم ریختم همون علائم احساس اینکه یکی ناخنشو کرده تو قلبم از پشت یا تو سینه ام از جلو و اینا و اینکه توی سرم انگار ناخن فرو شد و اینا و اینکه روی شست پام احساس سنگینی میکنم و اینا ، زن لعنتیش فامیلمون هست ۱۰۰ یکبار زنگ نمیزنه وسط روز زنگ زد به مادرم بعد تلفنشون که تموم شد مادرم تو اتاق دراز کشیده بود میگه دحساس کردم یکی اومد تو اتاق صدای پا اومد ! واینکه شبش من تو اتاق نشسته بودم تو اتاق چون فهمیده بودم اینا یه گوهی خوردن ، اقا من نشسته بودم کنار مادرم به من گفت بوی جوش شیرین میاد تو دستشویی ریختن بوش تو حلقم هست برو ببین اگه بوش رقته من برم دستشویی ! اقا من دیدم بو نمیاد باز رفتم دستشویی نگاه کردم برگشتم دیدم یه چیز مشکی بالای سرش هست ! اول برق میزد بعد دیدم مشکی هست بلندش کردم بردم از اتاق بیرون ! بعد دیگه تا صبح با دعا و اینا زور زدم خودمو کشتم که طلسم نجس اینا بیفته ، خونه مثل جهنم گرم بود کولرمون روشن نمیشد ( من ایمان داشتم کولر درست بود ولی هروقت میرفتیم روشن کنیم انگار یه چیزی روش تسلت داشت نمیزاشت روشن بشه الانم که تعمیرکار اوردن یا روشن کرد روشن شد الانم که دیگه سوخته ) من خودم یه بار که طلمسمشونو باطل کردم ازش با گوشی عکس گرفتم گوشیمو خراب کردن باز با دعا و ثنا کلی خواهش و اینا بعدا بهم الهام شد که اره شاید درست شه چون میدونستم اینا خراب کردن و وقتی میرفتم سمتش اعصابم خورد میشد می خواستن خودم با دست خودم خرابش کنم گذاشتمش کنار بعد چند وقت رفتم باز تست کردم درست نشد ولی دقیقا از کنار جای شارژش من دیدم یه چیز مس نخود سیاه زده بود بیرون ! و بعدا درست شد ، خدای من ما با این ملعون ها چیکار کنیم ! من دیگه نمیتونم ۲۴ ساعت شبانه روز بیدار بمونم که این ها گوهی نخورن باید این ملعون ها رو کشت ! یکی یک راهی نشون بده من نمیدونم تو این خانه کجا بخوابم ! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  3. سلام استاد
    من سی ساله گرفتار صلسم شدم پیش صد نفر رفتم برای ابطال هم پولم رفت هم جونم کاری نکردن یعنی بدتر شد که بهتر نشده بعضی وقتها شده بود دیگه به زمین و زمان فوش میدادم اقا مگه بستن کار و زندگی دیگری تاوان نداره ولی من دیدم با چشم خودم طرف زندگیش از هم پاشیده شده استاد کمکم کن تا این ظلسم رو باطل کنیم به لطف پروردگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید