امراض ساری در جامعهجامعهسحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

سحر استحاضه، یا خونریزی بیشتر از مدت حیض

بخش 26 سحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

(بخش بیست و ششم):

در این بخش مضمون، در مورد نوع هشتم سحر، یا سحرِ استحاضه (خون ریزی بیشتر از مدت حیض) و راه های علاج آن از کتاب و سنت را خدمت شما عزیزان تقدیم میکنم.

نوع هشتم:

﴿سحر استحاضه، یا خونریزی بیشتر از مدت حیض):

چنانچه از نام این سحر هویداست، این نوع سحر، فقط برای زنان انجام می‌گیرد.

بخاطر باید داشت که خون ریزی بیش از حد علایم متعددی دارد که به علت های عمده در اینجا اشاره میکنیم:

  • – عدم تعادل هورمونی در بدن،
  • – اختلال عملکرد تخمدان ها،
  • – موجودیت فیبروئید های رحمی ،
  • – موجودیت غده های کوچک در جدار رحم، ویا پولیپ ها،
  • – تشکیل آدنو میوز و یا غده های آندومتر در عضلات رحم،
  • – مشکلات بارداری،
  • – اختلالات خونی ارثی،
  • – اثرات جانبی بعضی دارو های ضد التهاب و دارو های ضد انعقاد،
  • – استفاده ی نادرست دارو های هورمونی،

-خونریزی شدید ممکن است به علت سقط جنین رخ دهد. اگر خونریزی در زمان معمول رخ دهد، سقط جنین علت آن نمی باشد. حاملگی خارج رحم نیز ممکن است باعث خونریزی بیش از حد شود.
– بیماری التهابی لگن در زنان، مشکلات غده تیروئید، آندومتریوز، بیماری کبد و کلیه نیز ممکن است با خونریزی بیش از حد در ارتباط باشند.

موارد فوق، در برگیرنده ی چند اصل مهم خون ریزی در زنان از دیدگاه طبابت و ساینس محسوب میشود. اما در بعضی حالات طبابت و ساینس نه درمانی و نه هم داروئی برای بیرون رفت از این معضله ی بزرگ را برای زنان دارند.

شیاطین قدرت داخل شدن، حرکت، و پنهان شدن در خون انسانها را دارند، و نیز میتوانند بر اعضای مختلف بدن انسان ضرر وارد کنند، البته این همه به اذن الله سبحانه و تعالی رخ میدهد، و بدون اذن او تعالی هیچ امری ممکن نیست.

رسول کریم صلی الله علیه وسلم فرمودند:
«الشَّيْطَانُ يَجْرِيْ مِن ابْنِ آدَمَ مَجْرَى الدَّمِ» (متفق علیه)

شیطان مانند خون در بدن انسان می‌گردد، یعنی (در رگ‌های او بحرکت در می‌آید).

در حدیث دیگری رسول کریم صلی الله علیه وسلم میفرمایند:

«إِنَّمَا هَذِهِ رَكْضَةٌ مِنْ رَكَضَاتِ الشَّيْطَان» (رواه ابو داود)

«این بر اثر لگد شیطان بوجود می‌آید».

در این سحر، جن شریر (شیطان) در جسم مسحور داخل شده، وارد رحم زن می‌شود و لگد می‌زند که بر اثر آن، خون ریزی اتفاق می‌افتد.

نکته ی قابل توجه:

در بعضی حالات، ضرور نیست شخص (زن و یا دختر) سحر شده باشد، و شیطان، یا جنِ شریر از طریق سحر داخل بدن انسان شود، بلکه شیطان های بیرونی نیز گاهگاهی داخل جسم انسان شده میخواهند تا اورا از یاد خالقش محروم سازند، خون ریزی ببیند و از عبادات دوری کند.

زنان و دخترانی که به ارتکاب گناهان، غیبت، سخن چینی، دروغ، فتنه انگیزی، زنای چشم (از قبیل مشاهده ی تصاویر مستهجن و درامه ها و فلم های منکر)، بی حیائی، زنای گوش، از قبیل گوش دادن به موسیقی و غنأ و آواز نامحرم، زنای محاسن بدن، از قبیل رقص و پایکوبی، بی حجابی، بی حیایی و پرده دری، اختلاط با مردان و….غیره علاقه دارند، بدون شک که جنیات شریر یا شیاطین در اغوای کردن آنها خیلی حریص بوده، در لذت بردن از جسم آنها، در پی تسخیر و اذیت شان می برآیند.

شیاطین در انسانها سعی میکنند تا عبادات، اذکار و حسنات را از افکار شان دور کرده، منکرات را جانشین عبادات سازند.

قرآن کریم، در سوره ی یوسف داستان یوسف علیه السلام و دسیسه ی شیطان را در فراموش کردن پیام یوسف علیه السلام به فردی که با وی دراسارت بسر میبرد، چنین بیان میکند:

وَقَالَ لِلَّذِي ظَنَّ أَنَّهُ نَاجٍ مِّنْهُمَا اذْكُرْنِي عِندَ رَبِّكَ فَأَنسَاهُ الشَّيْطَانُ ذِكْرَ رَبِّهِ فَلَبِثَ فِي السِّجْنِ بِضْعَ سِنِينَ ‏(یوسف ۴۲)

«و يوسف‌ به‌ يكی‌ از آن‌ دو كه‌ گمان‌ مي‌كرد نجات‌ مي‌يابد گفت: مرا نزد مولاي‌ خود ياد كن‌»

يوسف‌علیه السلام فقط گمان‌ می‌كرد كه‌ آن‌ شخص‌ آزاد می ‌شود و به‌ اين‌ امر يقين‌ نداشت‌ زيرا تعبيركننده‌ خواب‌ فقط گمان‌ ميكند و گمان‌ مبنای‌ داوری ‌اوست‌.

دانلود رایگان اپلیکیشن مفلحون

آري‌! يوسف‌علیه السلام به‌ آن‌ شخص‌ سفارش‌ كرد كه‌ او را نزد (پادشاه‌ مصر) به‌ياد آورد و به‌ آنچه‌ كه‌ در او از تعبير خواب‌ و آگاهی‌ بر اموری ‌از علم‌ غيب‌ مشاهده‌ كرده، توصيفش‌ نمايد تا اين‌ يادآوری، سبب‌ جلب‌ توجه ‌پادشاه‌ به‌ ستم‌ آشكاری‌ گردد كه‌ با به‌ زندان‌ افگندنش‌ بر وی‌ رفته‌ است.

بعد از آن‌كه‌ پادشاه‌ نشانه‌هائی‌ را كه‌ دال‌ بر برائت‌ وی است، مورد توجه‌ و تأمل‌ قرار دهد:

«ولی‌ شيطان‌ يادآوری‌ به‌ مولايش‌ را از ياد او برد»

آن‌ برده ی‌ ساقی از زندان‌ آزاد شد و از سوی‌ پادشاه‌ مجددا به‌ كار ساقی‌گری‌ گمارده شد ولی‌ شيطان‌ سفارش ‌يوسف‌علیه السلام را از ياد و خاطر ويی برد.

در روايتی‌ از ابن‌عباس‌ و مجاهد، ضمير«ربه‌» به‌ يوسف‌علیه السلام برميگردد، يعنی، شيطان‌ ياد پروردگار را از خاطر يوسف‌علیه السلام برد و در نتيجه‌ او چند سال‌ در زندان‌ ماند. اما صواب‌ تفسير اول‌ است‌ «در نتيجه‌ يوسف‌ چند سال‌ در زندان‌ ماند» بضع‌ سنين: مابين‌ سه‌ تا نه‌ سال‌ (اكثر مفسران‌ بر اين ‌نظرند كه‌ يوسف‌علیه السلام هفت‌ سال‌ در زندان‌ ماند).

علاج سحر خونریزی:

۱- همان بیست مورد آیات فوق آیاتی که در بخش های قبلی ذکر شد، بر مقداری آب خوانده شود و مسحور از آن آب به مدت سه روز بنوشد و نیز غسل نماید، ان‌شاء الله، به اذن الله سبحانه و تعالی خون قطع خواهد شد.

۲-اگر باز هم خونریزی قطع نشد، آیه:

﴿لِّكُلِّ نَبَإٖ مُّسۡتَقَرّٞۚ وَسَوۡفَ تَعۡلَمُونَ ﴾ [الأنعام: ۶۷].

«هر خبری، زمان و موعد مشخصی دارد. و به زودی خواهید دانست».

نوشته و سپس در آب شسته و بمدت دو یا سه هفته نوشانیده شود، إن شاء الله، به اذنِ الله سبحانه و تعالی، خون قطع خواهد شد.

۳- بیمار و یا مسحورسعی کند سوره های معوذتین را سه بارقبل،ازخواب، سه بار بعد از برخاستن از خواب، و بعد از هر نماز فرض، سه بار بخواند وبر خود آن را دم کند.

۴- بیمار و یا مسحور سعی کند از ارتکاب گناهان دوری کند، و در ادای نماز هایش در اوقات تعیین شده، نظم و دسپلین عبادت را مراعات کند، چون نماز بمعنی (دعا) است، و هر که دعائی را که به نفع خودش است نخواند، شیطان قرینش، او را فریب داده، شیاطین دیگر را در تسخیر وی، در قلمرو وجودش دعوت میکند. پس، هر کسی که نمازش را در وقتش ادأ نکند، در حقیقت، بخودش خیانت کرده است، و از دعائی که باعث حفظ و نگهداری وی از اهریمن و شیاطین میشود، خودش را محروم کرده است.

۵- بیمار و یا مسحور سعی کند تا از ذکر الله تعالی و استعاذه ( دعا هائی که از شر شر شیطان به الله تعالی توسط آن پناه جسته میشود) را در هیچ حالتی فراموش نکند.

ان شاء الله با مراعات موارد فوق و رقیه ی شرعی، بیمار، یا مسحور شفا یاب شده، جنیات شریر او را رها میکنند، و از خون ریزی بیش از حدِ میعاد حیض به اذن الله سبحانه و تعالی، شفایاب میشود.

عزیزان گرانقدر:

لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.

ادامـــه دارد…

نمایش بیشتر

‫3 دیدگاه ها

  1. لطفا در اینمورد زیاد نشر کنید.خداوند جل جلاله شما را عمر طویل نصیب کند.موضوعات بی اندازه مهمی را در نشر میگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید