امراض ساری در جامعهجامعهسحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

سحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

بخش اول

(بخش چهارم):

همانطوری که گفته آمدیم، در بعضی حالات سحر و جادو یک ابتلای الهی،سبب ریزش گناهان، و ارتقای درجات معنوی است، که به اذن الله سبحانه و تعالی، بنده به آن مبتلاُ میشود.
اما در بسیاری حالات دیگر، دلایل جن زدگی، سحر، و طلسم عبارت اند از:
۱- نبودِ تقوای الهی در شخص.
۲- بی نمازی و عدم پابندی به ارکان دین مبین اسلام،
۳- مبادرت به منکرات، ازقبیل شنیدنِ موسیقی، علاقه ی زیاد به محافل و کنسرت های رقص و پایکوبی، و غیره.
۴- بی حرمتی در مقابل احکام قرآن، ازقبیل بی حجابی، وبمظاهره کشیدنِ محاسن جسمی در انظار مردم، شراب خواری، غیبتِ زیاد، سخن چینی، دروغگوئی، رشوه ستانی، اختلاط مرد با زن، بی حیائی و بی عفتی، و…
۵- دوری ازقرآن و درعوض نزدیکی به امور غیر اسلامی.
۶- مبادرت به ارتباطات نامشروع، ولو از طریق تیلفون و فیسبوک و…..غیره هم باشد. (دختر جوانی را سراغ دارم که از طریق فیسبوک اورا سحر کرده بودند)
۷- بی احترامی به والدین، شوهر و همسر، و قطع صله ی رحم.
۸- آغشته شدن به مخدرات، سگرت، نصوار، و… غیره.
۹- برهنه شدن و خارج شدن از لباس در اماکنِ غیر از خانه ( و پناه نبردن به الله تعالی، زمان برهنه شدن در خانه).
و این گفتار رسول کریم صلی الله علیه وسلم است که زنانی که در بیرون از خانه، لباس های شان را میکشند، از لعنت شدگان اند، یعنی از مرحمت الهی آنها محروم میشوند.
چون، جنیاتِ شریر، شهوت پرست و چشم چران هستند و جن و جنیه (شیطان مذکر و مؤنث) درخوابگاه ها، حمام ها، تشناب ها، بازار ها، و لباس فروشی ها ( هر محلی که در آنجا زنان لباس های شان را میکشند)  منتظر اند تا جسم برهنه ی زنان و مردان را کشف کنند، و در صورت عدم مراعاتِ آداب اسلامی، بر آنها غالب شده، از مجرای های مختلف در جسم انسان (دهن، بینی، چشم، گوش، سر، شانه، کمر، مقعد،فرج، دست ها، و پاها)  داخل شوند، و حتی در هنگام جماع مرد و زن، با آنها در این کار شریک میشوند.
۱۰- اقدام و شروع امور روزمره ، خارج شدن و داخل شدن در خانه، موتر و …… غیره، بدون ذکر نام الله (بدونِ ذکر بسم الله) شیاطین داخل جسم انسان میشوند،
۱۱- بیرون رفتن از خانه بدون مرور اذکار روز و شب، و بدون استدعای الهی برای حفظ خود و اطفال، خصوصاً بعد از نماز شام، موقع مناسبی برای حمله ی شیاطین به انسانهاست.
شیاطین، بعد از نماز شام به اطراف و اکناف زمین برای شرارت شان پراگنده میشوند.
۱۲- بازکردن دهن بمدت بیشتر از دوثانیه، و حتی کمتر از آن، خصوصاً هنگام خمیازه کشیدن، و نگذاشتن دست بر دهن. شیاطین برای این لحظه دقیقه شماری میکنند، تا بمجرد باز شدن دهن، در جسم فرد داخل شوند.
بر همین دلیل، رسول کریم صلی الله علیه وسلم بر پوشاندن دهن حین خمیازه با دست امر نموده اند، واز خنده کردن زیاد و فاحش نیز منع نموده اند.
کسانیکه زیاد میخندند، و دیگران را میخندانند، بستر خوبی برای معاشرت با جنیات و شیاطین اند.
معنی عمیق مقوله ی مشهور که میگویند (زیاد نخند، پشیمانی دارد) بر همین دلیل استوار است.
۱۳- مراعات نکردنِ سنت رسول کریم صلی الله علیه وسلم با زنان و همسران،
– نخواند نِ اذکارِ همبستری،
– خود و همسر خود را به خالق یکتا نسپردن،
– و بسم الله نگفتن در حین جماع.
حدیث مبارک در تجمع شیاطین در اطراف آلتِ مرد، حین جماع و انتظار آنها برای داخل شدن به جسم زن، بیان کننده ی این امر است.
تا جائیکه میبینم، ملت ما، تقریباً یک ملتِ (بی بسم الله) است، و نتیجه ی آن محصولاتِ انسان و شیاطین اند، که امروزه شاهد شیوعِ این همه بی بند و باری و گناهان کبیره در جامعه هستیم، و این همه منکراتی که در جامعه صورت میگیرد، از همان شب های زفاف و تکوین نطفه های ( بی بسم الله) نشأت نموده است.
اگر کسی بیاید و احصائیه ای بگیرد، شاید ۸۰ در صد اطفال دیروز، که چپاولگران، تبهکاران، دزدان، وطنفروشان، زناکاران، شرابخواران، مفسدان امروزه و…. در آن شامل اند، همه چند دهه ی قبل، بدون بسم الله، با شراکتِ شیاطین در بطن های مادران شان تکوین نطفه داده، امروز، هر قدری که نصیحت کنندش، اصلاح نمیشوند. چون در خون های شان شیاطین شریک شده اند، و از این نسلِ بی بسم الله کسی خیری نخواهد دید.
از چنین اطفالی که ( بی بسم الله ) و بدون ذکر نام الله تعالی پدران شان آب شان را در رحم مادران شان میزیزند، و آن هم در حالیکه هزاران منکرات دیگر در آن خانه، از موسیقی گرفته تا بینمازی و بی حجابی جریان دارد، شیاطین منحیث آله ی دست، که بنام ﴿شیاطین انسی﴾ نامیده میشود، استفاده نموده، از طریق این انسانهائی که DNA شیاطین را حمل میکنند، دین را در انظار مردم کمرنگ میکنند.
مثال های بارز آن، دین ستیزان، سیکولران، قرآنیون، قبوریون و قبر پرستان، اهل بدعات و خرافات، غرب پرستان و غرب زدگان، ترویج کنندگان فساد و بی حیائی میان مسلمانان و بقیه منافقین اند.
۱۴- دوری از سنت و منکرین سنت، و کسانیکه به اقوال پیامبر صلی الله علیه وسلم تهمت میزنند، و احادیث را جعل میکنند، گروه دیگری از مردمان اند که جنیات و شیاطین سخت مشتاقِ دمیدن در خون ورگ آنها بوده، جهت تسخیر آنها، یک لحظه تأخیر نمیکنند.
موارد فوق، ذکر چند گروه خاصی بود که در معرض حملات جنیات و شیاطین قرار دارند، و بسادگی سحر، جادو، طلسم، جادوی سیاه یا Black Magic بر آنها اثر کرده، جسم و افکار شان توسط جنیاتِ شریر تسخیر میشوند.

موضوع بی نهایت مهم:

یک راقی (رقیه کننده) ورزیده، ولو هر قدری سعی کند، چنین بیماران را رقیه کند، اثراتِ سحر و جادو از آنها دور نخواهد شد، تا زمانیکه افرادی که در (۱۴) مورد بالا ذکر شد، در تقوا، عقیده، و ایمان خود تغییر مثبت نیاورند.
مرد شرابی، زانی، معتاد به سگرت و چرس و چلم، و زن بی حجاب، بی نماز و یا کُند نمازی که به منکرات و موسیقی علاقه دارد،  با رقیه ی شرعی جنیات و سحر از او دورنمیشود، تا زمانی که:
۱- عقیده اش را به خالقش خالص نسازد.
۲- شفأ وصحت یابی، بطلانِ سحر را، فقط و فقط از جانب الله تعالی بداند، نه از راقی.
۳- از تمام گناهان توبه کرده بر گناهان پشت کند، و دیگر بر آن گناهان مبادرت نورزد، ورنه شیاطین دوباره دنبالش می آیند،
۴- اعمال وافعالی که شیاطین و جنیات را تحریک میکند، انجام ندهد. (برهنگی، دوری از قرآن، سنت، عبادات، و….)
۵- خالصانه از خالقش طلب صحت کند، و برای باطل کردن سحر، جادو، چشم زخم، و… با گریه و زاری طلب استعانت، مرحمت،و مغفرت کند.
۶- از مجالس، محافل، و گرد هم آئی هائی که در آن منکرات است، و شیاطین در آن حضور دارند، جداً دوری کند.
۷- از دوستان و همنیشینان بد دوری کرده، همنشین نیک، عابد و خداترس را قرینش سازد.
۸- نماز های پنجگانه را دروقتش ادأ کرده، برای ادای نماز فجر و عشأ حریص باشد.
۹- سوره ی بقره را همیشه قرائت کند، و از شرّ شیاطین به الله تعالی پناه ببرد.
۱۰- بر علاوه ی روزه ی رمضان، روز های دوشنبه و پنجشنبه، و روز های بیض (۱۳-۱۴-۱۵) هر ماه اسلامی را روزه بگیرد. ( چون شیاطین و جنیات، شهوت ران وشکم پرست هستند، و از روزه بد میبرند. و در جسمی که روزه باشد، داخل نمیشوند.)
تا زمانیکه مسحور، و یا شخصی که بالایش سحر و جادو شده، موارد دهگانه ی فوق را مراعات نکند، توقع نداشته باشد که جنیات از او دوری کنند، و یا سحر و جادو، باطل شود.
دراخیر این بخش، از برادران و خواهرانی که هزاران پیام برای راه های خلاصی سحر و جادو برایم میفرستند، و در علاج آن عجله دارند، جداً خواهش میکنم تا:
قبل از نشرِ بخش های بعدی این مضمون در رابطه با راه های باطل کردن سحر، و خروج جنیاتِ شریر و روح خبیث از وجود شان، اولتر از همه ،  موارد، چهارده گانه ی فوق را با شرایط باطل کردن دهگانه ی سحر که در بالا ذکر کردم ، بالای خودشان تطبیق کنند، ور نه هیچ راقی، و هیچ رقیه ای بالای شان تأثیری نخواهد کرد.
شاید جنیاتِ شریر از وجود شان خارج شود،  و یا در حین رقیه ی شرعی، آیات مبارک قرآن جن ویا جنیات را که در جسم او هستند به آتش بکشد، و بسوزد، اما جنیاتِ دیگر، دوباره در جسم او داخل شده، زندگی را بر او تلخ تر میسازند، چون دریچه و روزنه ی مرور و دخولِ شیاطین در وجود او بسته نشده است، و هنوزباز است.
پس، چنین رقیه ای، بر علاوه ی آنکه فایده ندارد، باعث ضیاع وقت راقی و بیمار میشود.
از تجربه و چشمدید خودم!
بیمارانی را دیده ام که با رقیه ی شرعی جنِ شریر از وجودشان خارج شده، و خیلی خوشحال شده اند، اما در مدت کمتر از دو روز، شیاطینِ دیگری، از جنس عفریت، که قوی تر و خطرناک تر از دیگر اصناف جنیات هستند، درجسم شان داخل شده، از بدن شان سؤ استفاده کرده اند.
دلیلش عدم مراعاتِ قوانین و شرایط فوق، نبودِ عقیده ی راسخ، بی حجابی، بازگشت به گناه، انجام اعمالِ شیطان پسند، و حتی در بعضی موارد، استفاده از سحر برای دفع سحر ( که حرام مطلق و شرک است) بوده است.
ان شاء الله، فجرِ فردا، در بخش پنجم،  انواع سحر را خدمت شما عزیزان، از قرآن و سنت پیامبر اکرم صلی الله علیه وسلم، شرح داده، آهسته آهسته، بسوی ابطال و طریقه های ابطال شرعی آن با هم یکجا پیش میرویم.
پس، صبور باشید، و مضمون را دقیق وبار بار مطالعه کنید، و شرایط باطل کردنِ سحر، جادو، طلسم، حسد، چشم زخم و مسِ روح ناپاک و شریر را بر خودتان و خانواده ی تان مساعد سازید، ورنه هیچ کسی بشما کمک کرده نمیتواند.
بیاد داشته باشید عزیزان و سروران، که قدم نخست، که همانا قدمِ نیک است،  از ﴿جانب شما﴾آغاز میشود.
پس، اگر خودتان را دوست دارید، با خالق مهربان، دوستی را آغاز کنید واز دوستی با هوای و هوس های دو روزه ی دنیا، دوری جسته، عقیده، توبه، و بازگشت بسوی خالق منان را، اولین گام رهای از اسحار و طلسم های شیاطین، قرار دهید.
عزیزان گرانقدر:
لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.

برگهٔ قبلی 1 2 3 4
نمایش بیشتر

احمد جاوید عارفی

نویسنده: استاد احمد جاوید عارفی

‫11 دیدگاه ها

    1. برو باهش خوش باش شکر یادت نره ، همه دنبال این اند که کسی عاشقشون باشه و نیز خواسته هاش رو برآورده کنه من نمی دنم تو بهتر ازین چی می خوای

  1. من زنی ۳۰ ساله هستم کهاز کوچیکی طلسم داشتم ازدواج که کردم روزا یا شبایی که شوهرم نبود یه چیزایی میدیدم یه مدت دیگه تموم شد تا اینکه۸ سال بعد ینی پارسال دیگه هر روز که تنها بودم حالت بختک مدل به مدل رنگ به رنگ میدیدم تو خونه ام درویش اوردم خونه ام سحرو باطل کرد جاریم برا بدبختی من و بچه ام طلسم کرده بود که وسط کار دیدم از پشت موهامو میکشن درویشه به گدشته من رفت بازم طلسم داشتم یه ۵ ماهی خوب بودم الان بختک میاد ولی چیزی نمیبینم فقط قبلش خواب نزدیکی زیاد میبینم . دارم روانی میشم واقعا ادم به کسی چیزی نمیتونه بگه

    1. به حالت گرفتن جن دستات را هرچقدر ميتوني جمع كن بعد شروع كن تو مغزت آيت الكرسي را خواندن تا زبونت آزاد بشه و بعد بلندبلند بخون تا جن بميره يا فرار كنه اگه فرار كنه با تجربه اي كه داشته ديگه برنميگرده انشاالله. آموزش كامل https://www.youtube.com/watch?v=Zl1xjku1ca4&feature=youtu.

  2. سلام
    من این چند ساله ده سال یا حتی بیشتر بین پدر و مادرم دعواهای زیاد و شدیدی هست و اینکه من مریض شدم یه بار دست خواهرم شکست دست چپش بعد از اینکه درستش خوب شد دست چپ من شکست بعد از اینکه دستم خوب شد یه مریضی مفصلی گرفتم که دیگه حتی نتونستم راه برم بعد پدر مادرم رفتن پیش یکی که دقیقا نمیدونم کی گفت که منو چشم زدن بعد یک چیزی از دست میدی بعد بیماریت خوب میشه که گوشیم رو از دست دادم و حالا یک یا دو ساله یه چیزیایی میبینم و حس میکنم که انگار یکی نزدیکمه حالا نمیدونم شاید خیالاتم باشه و اینکه این چند وقته پدر مادرم دعوا میکنن و من فکر میکنم که طلسم شدن و مادرم هم همینو میگه و اینکه اگه راه درمانی یا باطل کردن طلسم دارید به من بگید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید