امراض ساری در جامعهجامعهسحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

اثرات معکوس سحر محبت

بخش 20 سحر، جادو، تعویذ، کهانت، تنجیم و فال بینی

در اخیر بخش قبلی به اثرات معکوسِ سحرِ محبت اشاره ای نمودم. دراینجا، جهت آگاهی خواننده ی محترم، میخواهم برخی از این اثرات معکوس سحر محبت را نام ببرم:

اثرات معکوس:

۱- گاهی این نوع سحر، سبب بیماری و کسالت شوهر می‌شود، به حدی که داکتران و طبیبان هیچ پرازیت، میکروب، کمبود ویتامین، انزایم و….. غیره را در فرد پیدا کرده نمیتوانند.
۲- گاهی هم شوهر بجای محبت از زنش، بیشتر متنفر می‌شود.از بودنش در کنارش نفرت میکند، و حتی بوی او و لباسش را بد میبیند.
۳- گاهی نیز در اثر سحر مخلوط که بخاطر ایجاد محبت نسبت به همسر و ایجاد تنفر از دیگر همسرانش انجام می‌شود، شوهر نسبت به سایر همسران و حتی محارم خویش تنفر پیدا می‌کند.
۴- از دیگر اثرات معکوس سحر محبت، چشم دوختنِ زن به مال و ثروت شوهر است. شاید زن، در اول چنین انگیزه ای نداشته است، ولی زمانی به این عمل شرک آمیز رو می آورد، محبت به شوهر، تبدیل به محبت به مال، پول، ثروت و دیگر موارد دنیوی شوهر میشود.
بعضی زنان احساس خطر از اینکه شوهر، ازدواج مجدد بکند، خالق مهربان را رها نموده،  به جادوگران متوصل میشوند،
در حالی که ازدواج مجدد، شرعاً برای شوهر جایز است. وعلتش همیشه بی‌رغبتی از همسر اول نیست بلکه انگیزه‌های دیگری مانند حس پاکدامنی، و عدم اکتفا به یک همسر و … نیز می‌تواند باشد.

روش سحر آمیز محبت:

این نصیحت با ارزش را تقدیم می‌کنم به زن مؤمن و مسلمانی که دوست دارد شوهرش را از راه‌های حلال و جایز به سوی خود جلب کند.
۱- زن مسلمان باید سعی داشته باشد که همواره با آرایش و زیبائی و بوی خوش و تبسمی زیبا و سخن شیرین و دلپذیر و معاشرت نیکو توجه ی شوهر را به خود جلب نماید و او را شیفتۀ خود سازد.
۲- اموال شوهر را نگهداری کند، فرزندان را خوب تربیت نماید و از شوهر ( بجز در معصیت الله سبحانه و تعالی) حرف شنوی داشته باشد.
اما اگر نظری به زنان جامعۀ خویش بیندازیم، می‌بینیم متأسفانه کاملاً بر عکس عمل می‌کنند.
وقتی می‌خواهند از خانه بیرون بروند خود را کاملاً بطرز غلیظی آرایش می‌دهند و زیور‌آلات می‌پوشند بگونه‌ای که اگر او را در کوچه و بازار ببینی، فکر می‌کنی عروس خانمی است برای شب زفاف آماده کرده شده است.
وقتی به خانه‌اش بر می‌گردد، زیور آلات و لباس‌های قشنگ را از تنش بیرون می‌آورد و در قیافۀ عادی و ساده جلوی شوهرش ظاهر می‌شود، گویا شوهر بیچاره که آن همه زیور‌آلات و لباس‌های فاخر را برای او تهیه نموده است، حق هیچگونه استفاده و استلذاذ را ندارد و باید همیشه محروم بماند و فقط از زنش بوی تند پخت و پز و پیاز و عرق را استشمام نماید!.
زن عاقل و فهمیده، زنی است که فقط برای شوهرش خود را آرایش می‌دهد نه برای بیگانگان. و هنگامی که شوهر، بیرون از خانه بسر می‌برد او به انجام وظایف داخل خانه می‌شتابد و همین که می‌داند شوهرش بر می‌گردد سر و صورت خود را می‌شوید و با قیافه‌ای خوش منظر و بویی مطبوع، منتظر قدوم همسر می‌ماند.
در نتیجه وقتی شوهر، ‌خسته از سرکار بر می‌گردد وارد خانه‌ای تمیز می‌شود و با همسری زیبا و غذایی آماده روبرو می‌گردد. یقیناً چنین شوهری احساس خوشبختی نموده و شیفته و دلباختۀ همسرش می‌شود.
پس خانم‌ها باید الله سبحانه و تعالی را در نظر داشته و شوهران شان را در عفت و پاکدامنی و حیا کمک بکنند تا آن‌ها احساس کمبود ننموده و خود را به گناه ملوث ننمایند.
امیدوارم این نصایح سودمند و این جادوی واقعی را فراموش نکنید.

علاج سحر محبت:

۱- آیاتی را که قبلاً در علاج سحر تفریق  ذکر کردم بخواند، بجز مورد سوم که بجای آن آیات زیر را بخواند:
﴿يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِنَّ مِنۡ أَزۡوَٰجِكُمۡ وَأَوۡلَٰدِكُمۡ عَدُوّٗا لَّكُمۡ فَٱحۡذَرُوهُمۡۚ وَإِن تَعۡفُواْ وَتَصۡفَحُواْ وَتَغۡفِرُواْ فَإِنَّ ٱللَّهَ غَفُورٞ رَّحِيمٌ ١٤ إِنَّمَآ أَمۡوَٰلُكُمۡ وَأَوۡلَٰدُكُمۡ فِتۡنَةٞۚ وَٱللَّهُ عِندَهُۥٓ أَجۡرٌ عَظِيمٞ ١٥ فَٱتَّقُواْ ٱللَّهَ مَا ٱسۡتَطَعۡتُمۡ وَٱسۡمَعُواْ وَأَطِيعُواْ وَأَنفِقُواْ خَيۡرٗا لِّأَنفُسِكُمۡۗ وَمَن يُوقَ شُحَّ نَفۡسِهِۦ فَأُوْلَٰٓئِكَ هُمُ ٱلۡمُفۡلِحُونَ ١٦﴾ [التغابن ۱۴-۱۶].
۲- غالباً در این نوع سحر، مسحور پس از خواندن دَم، دچار بی‌هوشی نمی‌شود، بلکه احساس درد یا سردرد یا تنگی سینه یا درد شدید مخصوصاً در معده، می‌کند، و این زمانی است که سحر از نوع نوشیدنی، باشد و گاهی نیز استفراغ می‌کند.
پس اگر احساس درد معده یا احساس استفراغ نمود پس آیات زیر را در آب خوانده و بنوشانند، بعد از آن اگر چیزهائی زرد رنگ یا سرخ و یا سیاه استفراغ کرد پس اثر سحر به اذنِ الله سبحانه و تعالی باطل شده است و اگر نه همان آب‌ رقیه را به مدت سه هفته همه روزه بنوشد.
۱- ﴿قَالَ مُوسَىٰ مَا جِئۡتُم بِهِ ٱلسِّحۡرُۖ إِنَّ ٱللَّهَ سَيُبۡطِلُهُۥٓ إِنَّ ٱللَّهَ لَا يُصۡلِحُ عَمَلَ ٱلۡمُفۡسِدِينَ ٨١ وَيُحِقُّ ٱللَّهُ ٱلۡحَقَّ بِكَلِمَٰتِهِۦ وَلَوۡ كَرِهَ ٱلۡمُجۡرِمُونَ ٨٢﴾ [یونس: ۸۱-۸۲].
۲- ﴿۞وَأَوۡحَيۡنَآ إِلَىٰ مُوسَىٰٓ أَنۡ أَلۡقِ عَصَاكَۖ فَإِذَا هِيَ تَلۡقَفُ مَا يَأۡفِكُونَ ١١٧ فَوَقَعَ ٱلۡحَقُّ وَبَطَلَ مَا كَانُواْ يَعۡمَلُونَ ١١٨ فَغُلِبُواْ هُنَالِكَ وَٱنقَلَبُواْ صَٰغِرِينَ ١١٩ وَأُلۡقِيَ ٱلسَّحَرَةُ سَٰجِدِينَ ١٢٠ قَالُوٓاْ ءَامَنَّا بِرَبِّ ٱلۡعَٰلَمِينَ ١٢١ رَبِّ مُوسَىٰ وَهَٰرُونَ ١٢٢﴾ [الأعراف ۱۲۲-۱۱۷].
۳- ﴿إِنَّمَا صَنَعُواْ كَيۡدُ سَٰحِرٖۖ وَلَا يُفۡلِحُ ٱلسَّاحِرُ حَيۡثُ أَتَىٰ ٦٩﴾ [طه ۶۹].
«جز این نیست که آنچه ساخته‌اند، افسون و نیرنگ جادوگر است. و جادوگر هر جا برود، رستگار نمی‌شود».

نمونه ی علاج سحر محبت:

مردی می‌گفت: یک لحظه هم، جدائی همسرم را تحمل نمی‌کنم. حتی اگر سر کار باشم به او فکر می‌کنم. وقتی از سر کار بر می‌گردم فوراً نزد او می‌روم. و اگر مهمان داشته باشم باز هم مهمانان را تنها می‌گذارم و بیشتر نزد همسرم بسر می‌برم.
گویا در او قوۀ جاذبه‌ای وجود دارد که مرا بدنبالش می‌کشاند. هرخواسته‌ای داشته باشد بدون چون و چرا به خواسته‌اش تن می‌دهم.
بنده آیاتی از کلام الله را در مقداری آب تلاوت نمودم و به او گفتم: که به مدت سه هفته از آن بنوشد و هم غسل کند. پس از مدت مقرر آمد وگفت: بهتر شده‌ام ولی کاملاً خوب نشده‌ام بنده، علاج فوق را دوباره تکرار کردم تا اینکه بحمدالله خوب شد.
عزیزان گرانقدر:
لطفاً این مضامین خیلی مهم و حیاتی را با تمام خانواده، اقارب، دوستان، و همکاران تان شریک سازید، و در رشد فکری، عقیدتی، ایمانی و وجدانی همنوع تان اقلاً یک امر خیری را، مایه ی حصولِ صدقات جاریه ی تان سازید.
ادامـــه دارد…

نمایش بیشتر

‫10 دیدگاه ها

  1. برادر و خواهر محترم!

    در این چند روز مطالب بسیار بدرد بخوری را نشر میکنید که برای آن چشم درد تمام کتابخانه ها را گشتم و،از علما پرسیدم اما جوابی که قانع کنند باشد نیافتم. برای تان از اعماق قلبم دعا میکنم که الله جل جلاله شما را خیر بدهد. مضامین اخیر تان در مورد سحر وجادو و آداب خواب طبق سنت بی اندازه مهم و خیلی زیبانوشته کرده اید. به علم و قلم شما هزاران سلام. خداوند شما را خیر بدهد و جزاک الله خیراً.

    1. السلام علیکم و رحمت الله محترمه جبار خیل
      سپاس از حسن نظرتان ، مسروریم که برایتان مفید تمام شده ، و جزاک الله خیرا

  2. سلام من برای بخت گشایی خودم و جلب محبت دوست پسرم دعا سوزوندم و با شربت بهش دادم اما از همون روزا رابطمون کاملا خراب شد و تمایلی به هم نداریم البته اینم بگم بین خودمون محرمیت خونده بودیم

  3. سلام من با یه آقایی صیغه محرمیت خونده بودیم و دوست بودیم من برای بخت گشایی خودم دعا سوزوندم و برای محبت هم دعا دادم بهش خورد اما از اون روز تا حالا رابطمون خراب شده و تمایلی به هم نداریم.. شما میگین چکار کنم مشکلم حل شه… البته قبل از اونم آشنایی هام بی دلیل بهم میخورد و تو خاستگاری و دوستی به نتیجه نمیرسیدیم

  4. سلام خسته نباشید
    من ابجد اسم همسرم رو به دست آوردم آبی بود بعد دعاهای محبت وعشق شدید را در ساعت سعد مطابق جدول ساعت روز ها در ساعت مشتری انجام دادم ونوشتم ولی اتفاقی نیوفتاده وطلسم محبت وبستن شوهر روی زنان نامحرم با قفل وکلید رو هم انجام دادم اما موقع اذان مغرب بود آیا اثر معکوس پیدا کرده؟ همچنان همسرم منو تحقیر میکنه وپرخاشگره لطفا راهنماییم کنین

    1. سلام و احترام برای جلب محبت از خدا کمک‌ بخواه و با اخلاق خوب و محبت آمیز او را جلب خودت کن این دعا ها بعضا شرعی نیست مثلا دعا سوزاندن گناه کبیره است ولی دعاهای شرعی برا جلب محبت دعای مادر علی هست که شب جمعه چهار ده مرتبه خوانده و شود و با نیت جلب محبت شوهر (,در راه غیر شرعی جواب نمی دهد )یکصد صلوات

  5. چرا دعانویس ها خلوت نشین وبدون زندگی سالم وعمرشان کم هست،
    درصورتی که دعای پولدلر شدن ودعای عشق دیوانه کننده ودعای عزیز شدن بین مردم را میتوانند برای خود بنویسند،بیش ازبیست دعانویس درهشت شهر مختلف میشناسم،که دراوج سختی ومشکلات فراوان زندگی میکنند،، ؟؟

  6. سلام وقتتون بخیر باشه.ایا دعای مهر و محبت که فقط نوشتاریش رو دارم باعث میشه از لحاظ جنسی به رضایت نرسم/؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید